Simonssin pönttö
Simonssin pönttö
Alkaa tuossa Omegassa olla takpönttö aika finaalissa. Varastoon oli jäänyt lähes käyttämätön simonssin takapönttö 2.5". Onko kellään kokemusta onko tuo kuinka paha pörinäpönttö. Olisi tarkoitus kuitenkin pitää auto kohtuu hiljaisena.
Ja kun virityspalstalla ollaan niin virtaakohan tuo yhtään paremmin, kuin tuo B-Omegan vakio pönttö. Autohan oli x25xe.
Ja kun virityspalstalla ollaan niin virtaakohan tuo yhtään paremmin, kuin tuo B-Omegan vakio pönttö. Autohan oli x25xe.
Mulla on tossa 2-litraisessa vectrassa kanssa kaksi simonsin vaimenninta ja aika hyvin nuo tuntuisivat vaimentavan, tosin on ehkä aavistuksen liian äänekäs minun makuuni.
Opel Zafira Tourer 2,0 cdti Innovation vm. 2012
Opel Vecta C wagon 2,2 "Irmscher" vm. 2004
Opel Kadett C Coupe -projekti- vm. 74 & vm. 77
Opel Vecta C wagon 2,2 "Irmscher" vm. 2004
Opel Kadett C Coupe -projekti- vm. 74 & vm. 77
Re: Simonssin pönttö
Wilhelm kirjoitti:Alkaa tuossa Omegassa olla takpönttö aika finaalissa. Varastoon oli jäänyt lähes käyttämätön simonssin takapönttö 2.5". Onko kellään kokemusta onko tuo kuinka paha pörinäpönttö. Olisi tarkoitus kuitenkin pitää auto kohtuu hiljaisena.
Mä vaihdoin omaan omegaan just ton simonssin 2,5" pöntön taakse. Omasta mielestä aika kivat äänet tuli. Matka ajossa yhtä hiljanen ku vakio, mutta sit ku antaa happea niin kuuluu ne kutosen äänet.
Astra H 1.9 CDTI
Mulla on kans sellanen kutina et noi simonssit on vähän sellasta sekunda kamaa.. Edellisessä opeliksissa vaihdoin molemmat vakio pöntöt simonssin läpivirtaaviin, ja etummaisesta pöntöstä alkoi kuuluumaan jo parin kuukauden päästä hirveät resonanssit.. Aikani tuumittua äänen alkuperää tulin siihen tulokseen et sieltä oli sisuskalut jostain irronneet vähäsen ja pitivät ihan pikkasen häiritsevää helinää
Nykyiseen autoon ostin marteliuksen pöntön ja olen kyllä tykännyt, ja hintaluokka noissa on jotakuinkin sama..