On tätä seurailtu, mutta vähän ollu kiirettä töissä.... jäänyt vastailematta
Mulla on kyllä toi jälkikasvu seuraavan viikonlopun mun luona niin ei varmaankaan oikeen pääse. Sen kanssa kun ei viitsi tulla, eihän se jaksa kauaa paikoillaan olla ellei sitten nopeesti tuu pyörähtään, kai se hetken ois paikoillaan
Mut sit pitäis kyllä olla suht ajoissa toi miitti kun poju menee nukkumaan kahdeksalta...
Voihan tota kyllä suunnitella jollein muullekin viikonlopulle...
at least now they know that we know and from now on they also know that we know what to do when they do what they know
Chrisu kirjoitti:On tätä seurailtu, mutta vähän ollu kiirettä töissä.... jäänyt vastailematta
Mulla on kyllä toi jälkikasvu seuraavan viikonlopun mun luona niin ei varmaankaan oikeen pääse. Sen kanssa kun ei viitsi tulla, eihän se jaksa kauaa paikoillaan olla ellei sitten nopeesti tuu pyörähtään, kai se hetken ois paikoillaan
Mut sit pitäis kyllä olla suht ajoissa toi miitti kun poju menee nukkumaan kahdeksalta...
Voihan tota kyllä suunnitella jollein muullekin viikonlopulle...
Juu, itsellänikin tässä tämä intti niin aktiviisempaa toimintaa jälleen kesällä 07. Rakennellaanhan siihen asti autoja...
Opel Astra K ST 1.4 AT6 Matrix Business -17
Ex. Astra J ST 1.4 -14, Astra G HB 2.2 -01 "Sport", Calibra 2.0 -95 "DTM Edition"
Ex. Volvo V50 1.6 DRIVe -10, V40 T4 -01 + BSR + KW Variante 1
TJ Ryttylä kirjoitti:Hiljaista pitelee mihin porukka on hävinny?
Talviunille Ei vaan... työkiireitä kovasti. Eiköhän se tästä pian taas tasaannu. Niin tosiaan miittiä vois järkkäillä, kuulostellaan vaan miten porukalle alkaa sopimaan??