Tuotakaan ei moneen kertaan ehdotettu..Ile82 kirjoitti:Liekö sitten nimeltään Bensapumpunrele kun kuulee molempia nimiä käytettävän.
Mulla lähtee pumppu pyörii kanssa vasta kun sahataan autoa käyntiin.
A omega alko temppuilla
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Nomutta hei, mitäpä sitä kauhalla vaatimaan kun lusikalla on annettu.Virimies kirjoitti:Tuotakaan ei moneen kertaan ehdotettu..Ile82 kirjoitti:Liekö sitten nimeltään Bensapumpunrele kun kuulee molempia nimiä käytettävän.
Mulla lähtee pumppu pyörii kanssa vasta kun sahataan autoa käyntiin.
Tuosta pyörimisestä, siinä tuntuu tosiaan olevan jotain hajontaa. Kävin itse testaamassa tuon toiminnan käytännössä, ja tosiaan, bensaahan sieltä ei tule kuin n. 1-2s (mittasin siis tankin päässä), mutta surina kuuluu pumpusta n. 10s, vaikka se siis oikeasti pyörii vain sekunnin verran.
Joka tapauksessa, bensapumpun ei tosiaan kuulu pyöriä koko ajan kun virrat käännetään, mutta pyörähtää kun virrat käännetään. Tai näin ainakin näissä omissa (c)20NE vehkeissä.
Saab 9000 CSE 2.3T -95
Opel Vectra 2.0 GLS -90 (projekti)
Opel Vectra 2.0 GLS -90 (projekti)
Hieman viisaampana annoin mitattavat kohteet 85/87 ja 85b/87b navat. Eli nuiden ja releen välillä oli ongelma. Hyvä että nyt toimii, joten jätetään tähän..Ile82 kirjoitti:Siis vika oli releen puhjassa ei releessä kuten "viisaat" päätteli.
- Rusko Motorsport -