C20XE koneen "kannesta"
C20XE koneen "kannesta"
C20XE konetta näkee "punakantisina". Itse ostin tuossa juuri Calibran ja kone on "keltakantinen" ja netissä näkynyt myös "sinikantisia". Eli onko nämä kelta- ja sinikantiset vain itse maalattu vai onko niitä saannut tilata jostain tai valita väri ostettaessa?
Irmscher DTM Edition Coupe -03
Noita tulppakansia on alkuperäisenä ollut vain punaisia ja mustia. Punaisia on kahdenlaisia, alumiinisia vanhempia ja muovisia uudempia ja mustat ovat tasapintaisia (ei kohotekstejä). Tekstejäki on erilaisia, punaisia on Opel- ja Vauxhall-teksteillä/logoilla ja mustia on ollut Ecotec, Opel ja Vauxhall-teksteillä ainakin.
Kaikki muunväriset tulppakannet ovat itse maalattuja tai pinnoitettuja/kiillotettuja ym.
Sitten on olemassa myös aftermarket-tulppakansia, kuten hiilikuituisia ym. mutta myös jotkut muut valmistajat jotka ovat käyttäneet C20XE-koneita autoissaan ovat yleensä tehneet niihin omat tulppakantensa, kuten esim. Caterham-Vauxhall-tekstillä varustettuna.
Kaikki muunväriset tulppakannet ovat itse maalattuja tai pinnoitettuja/kiillotettuja ym.
Sitten on olemassa myös aftermarket-tulppakansia, kuten hiilikuituisia ym. mutta myös jotkut muut valmistajat jotka ovat käyttäneet C20XE-koneita autoissaan ovat yleensä tehneet niihin omat tulppakantensa, kuten esim. Caterham-Vauxhall-tekstillä varustettuna.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70