Takalokasuojankaarien uusiminen (Calibra)

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
-Calibra-
'Kapitän'
'Kapitän'

Takalokasuojankaarien uusiminen (Calibra)

Viesti Kirjoittaja -Calibra- »

Eli olis tämmönen homma Calibrassa edessä. Onko kukaan itse uusinut, ja onko paha homma tehdä? Paljonkos peltiseppä mahtaa tuosta veloittaa? Vinkkejä ja niksejä tulemaan! :D
JTR
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja JTR »

Älä tee ite jos et oo ennen tehny... saattaa muuten jäädä aika paljon maalarille paklattavaa... :o

noin 200,- per puoli täällä.. http://www.raceservice.fi/
-Calibra-
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja -Calibra- »

sisältyykö tohon 200€maalaus? :o Tiedä sitten, uskaltaako itse alkaa yrittämään. Hitsaustaidon kyllä pitäisi sen verran riittävä olla, että sen puolen kyllä pitäisi onnistua. Mites ne vanhat kaaret siitä sitte pois otetaan? rälläkällä raakasti vaan? Ja puskusaumalla tuo varmaan olisi syytä hitsata? Alkaako muuten ruostumaan, jos limittäin hitsaa? Mahtaiskohan muten olla paha homma sovittaa esim Vw Corradon kaaret Calibraan? Sitten sais vähä enemmän tilaa pyöräkoteloihin, ja siten sais leveemmät vanteet alle, olis 9' leveet tiedossa. -(z)-
Putte
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Putte »

-Calibra- kirjoitti:sisältyykö tohon 200€maalaus? :o Tiedä sitten, uskaltaako itse alkaa yrittämään. Hitsaustaidon kyllä pitäisi sen verran riittävä olla, että sen puolen kyllä pitäisi onnistua. Mites ne vanhat kaaret siitä sitte pois otetaan? rälläkällä raakasti vaan? Ja puskusaumalla tuo varmaan olisi syytä hitsata? Alkaako muuten ruostumaan, jos limittäin hitsaa? Mahtaiskohan muten olla paha homma sovittaa esim Vw Corradon kaaret Calibraan? Sitten sais vähä enemmän tilaa pyöräkoteloihin, ja siten sais leveemmät vanteet alle, olis 9' leveet tiedossa. -(z)-
Jos limittäin laitat niin laita siten että uusi kaari tulee kylkipellin alle. näin saat sisäpuolelta suihkutetun kotelosuoja-aineen tunkeutumaan sinne kaaren ja kyljen väliin. tuo päittäisliitos vaatii jo sitten hieman enemmän taitoa.
Vastaa Viestiin