Astra C16SE ja bensapumpunrele.

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
Oraakkeli
Minut on bannattu!

Astra C16SE ja bensapumpunrele.

Viesti Kirjoittaja Oraakkeli »

Farkku astra kyseessä, vm. 93. Pitäis saada selville minkälainen rele tuossa pitäisi oikeasti olla.
Liikkeestä antoivat 7-nastaisen (samanlainen kuin esim. 20NE koneissa), mutta apparin jalkatilasta löytyy listan alta vain 4-napainen rele? Konehuoneesta ei löytynyt mitään relettä.

Haynes ei kerro releestä _mitään_, joten jos joku pähkäillyt saman asian kanssa niin ilmoitelkaa.
Saab 9000 CSE 2.3T -95
Opel Vectra 2.0 GLS -90 (projekti)
Jossi
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jossi »

Itse katsoin Haynesista ja pitäisi kait olla 4-napainen, jos ymmärsin kaavion oikein (Haynesissa 12-36, sähköjärjestelmä, kytkentäkaavio 1992-1994, rele on ilmeisesti K58). C20XE ja C20NE 7-napainen (rele K68).
Oraakkeli
Minut on bannattu!

Viesti Kirjoittaja Oraakkeli »

Jossi kirjoitti:Itse katsoin Haynesista ja pitäisi kait olla 4-napainen, jos ymmärsin kaavion oikein (Haynesissa 12-36, sähköjärjestelmä, kytkentäkaavio 1992-1994, rele on ilmeisesti K58). C20XE ja C20NE 7-napainen (rele K68).
Joop, tuon saman sitten bongailin tässä jälkeenpäin, mutta tosiaan itse oppaassa ei ole koko releestä _mitään_ mainintaa :cry:

Sekin selvisi, että relettä ei saa varaosana, vaan pitää hankkia alkuperäinen. Rele on siis todellakin 4-napainen, ja sijaitsee farkussa siinä apparin kick-panelin alla.
Saab 9000 CSE 2.3T -95
Opel Vectra 2.0 GLS -90 (projekti)
Bikerzz
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Bikerzz »

itse ostin tuon kyseisen releen mallin kanssa autosähköliikkeestä, onnistui helposti

meinasi kyllä palaa kiinni käämit kun alfameerin opus ei paljon kertonut missä tuo rele on. kun sitä metsästin :evil:
Vastaa Viestiin