Vectra B alustasta...

Auton alustaan liittyvä keskustelu.
Renkaat, vanteet, madaltaminen, jarrut, jne...
akez87
'Admiral'
'Admiral'

Vectra B alustasta...

Viesti Kirjoittaja akez87 »

Juu eli olen harkitsemassa alustasrajan ostoa vectra B:hen. Eli kysyisin että onko kellään kokemusta Supersportin coilover alustasta? Kertokaa mielipiteenne alustasta jos tiedätte jtn?
kontio
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja kontio »

Juu.Mulla on alla.
Ihan asiansa ajaa.Toimii paremmin 3-5 sentin madalluksella kuin tuolla mun reilulla 2 sentillä.On vähän pintakova.
Maksoin 450€ keväällä,inflaatio näyttää olleen aika ripeää.Mitäs se nyt maksaa?
A4 Tdi
akez87
'Admiral'
'Admiral'

Tää on se parempi versio niistä alustoista, pyynti on enemmän kuin mitä olet maksanut!
Mistä ostit kyseisen alustan? Onko sinun mielestä hankala säätää? Pitääkö aina kun säätää alsutan kesä säädöistä talvi säätöihin niin teetättää nelipyöräsuuntaus? miten on teetätätkö sinä?
kontio
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja kontio »

Ostin keväällä Paavo Mäkiseltä...On aikamoinen asiantuntija näissä jutuissa.
Mun alustan "merkki" on Premium Tech.

En mä mitään talvi ja kesäsäätöjä jaksa.One for all...Eikä mihinkään ota kiinni.Ei edes täydellä kuormalla suunnistuskisoihin huonoilla metsäteillä ja pelloilla ajaessa.
Ei se nyt vaikea ole, semmoisella sirpin mallisella avaimella väännellään.Eturenkaat pitää ainakin ottaa pois, takaa pystyy säätämään renkaiden kanssakin.

Veccu on aika hyvä madallettava, paitsi takarenkaiden kuluminen jos reilummin madaltaa.Vaatii sitten säätöpuslat, mitkä ovat Tunexilta puoli-ilmaiset,taitavat olla alle 200€ Tunexilta.

OMA VECTRANI
A4 Tdi
akez87
'Admiral'
'Admiral'

Samalta henkilöltä mäkin olen ostamassa tota alustaa ja nyt pitää hintaa 645€/sarja, laitoin hänelle sähköpostia että minkä "mallin" tämä alusta on mitä olen ostamassa... On hinta vähän pompsahtanut..
Vastaa Viestiin