calibran virtalukko??? rikkikkö

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
TuKe88
'Admiral'
'Admiral'

calibran virtalukko??? rikkikkö

Viesti Kirjoittaja TuKe88 »

Eli aamulla calibrallani -91 lähdin muijaa kouluun viemään ja siinä sitten kun takaisin kotiin tulin niin avaimen sai käännettyä "nolla" asentoon ja avaimen pois ja auto kävi edelleen... sitten auto vaihteella sammuksiin ja akun napaa irti...

ensimmäisellä kerralla kun irroitin akun navan ja laitoin takaisin kiinni oli virrat poissa eikä tullu virtoja eikä startannu...

toisen kerran irroitin akun navan ja vähän rassasin sitä kun oli jotain p*skaa, jonka jälkeen toimi ihan normaalisti tuo virtalukko...

olisikohan siellä virtalukon pohja jotenkin epäkuntoinen tai jotain muuta vikaa???
qwerty1234
'Admiral'
'Admiral'

Re: calibran virtalukko??? rikkikkö

Viesti Kirjoittaja qwerty1234 »

TuKe88 kirjoitti:Eli aamulla calibrallani -91 lähdin muijaa kouluun viemään ja siinä sitten kun takaisin kotiin tulin niin avaimen sai käännettyä "nolla" asentoon ja avaimen pois ja auto kävi edelleen... sitten auto vaihteella sammuksiin ja akun napaa irti...

ensimmäisellä kerralla kun irroitin akun navan ja laitoin takaisin kiinni oli virrat poissa eikä tullu virtoja eikä startannu...

toisen kerran irroitin akun navan ja vähän rassasin sitä kun oli jotain p*skaa, jonka jälkeen toimi ihan normaalisti tuo virtalukko...

olisikohan siellä virtalukon pohja jotenkin epäkuntoinen tai jotain muuta vikaa???
Jep, virtalukon pohjaa veikkaisin. Helppo vaihtaa itse, eikä maksa kuin muutaman euron.

Edit: 3,90 maksaa, jos ei airbagia.
TuKe88
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja TuKe88 »

ok... kuinkas tuon vaihtaminen sitten onnistuu..?
VW Transporter -00 & Suzuki TL1000R -99 & Calibra 2,0 16v 4x4 -90 & VW Kupla 1300 -73
qwerty1234
'Admiral'
'Admiral'

TuKe88 kirjoitti:ok... kuinkas tuon vaihtaminen sitten onnistuu..?
Ööh, no kesällä vaihdoin just, mut en oo varma muistanko oikein, että miten se meni.

Eli ratin ympärysmuovit irti. Ylempi on kahdella ruuvilla siitä edestä kiinni ja alemmassa osassa on siellä alhaalla muistaakseni kolme ruuvia. Virtalukon pohja taisi itsessään olla kahdella todella pienellä ruuvilla kiinni. Toinen on siinä edessä ja toinen siellä vähän pahemmassa paikkaa takana. Sinne taakse ei muistaakseni näe mitään, mutta kyllä sen kolon käsillä tuntee. Ruuvit kun on auki niin sitten vaan repii sen pohjan irti.

Korjatkaa ihmeessä jos olen väärässä ja antakaa muut toki parempia neuvoja. Itse en tosiaan tuon tarkemmin muista.
temmez2
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja temmez2 »

Mulla tekee Astra juurikin samaa,äsken oli paikat levällään mutta ei ollu tarpeeksi pientä meisseliä eli tais laitto siirtyy huomiseen.Tais olla toi pohja motonetis jotai 10egeä
qwerty1234
'Admiral'
'Admiral'

temmez2 kirjoitti:Tais olla toi pohja motonetis jotai 10egeä
VIRTALUKON POHJA/-LUKKO OPEL CALIBRA
Virtalukon pohja (ei AirBagia). . . . . . . . . . . . . . . 48-2267 3.90 ???

Kuten jo aiemmin mainitsin :wink:
temmez2
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja temmez2 »

Mulla on tossa katiskassa tuo bagi.Heti tuli kuittia :oops:
kuulantyontaja
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

-

Viesti Kirjoittaja kuulantyontaja »

mulla sammutin calikan tossa syksyllä r-kioskin pihalle eikä inahtanukka käyntiin sit enään, no saatii hinailtuu se omin voimin kotio siit ja sit rupesin kattelee et mikä on ku konehuoneen kautta saa käyntiin mut avaimest ei tuu ku virrat ni avasin paneelit ja otin virtalukost sen pohjan pois ja siel olikin se virtalukon pohja päässy nii paskaseks ettei ottanu kontaktia, putsailin sen ja taas pelittää :)
Vastaa Viestiin