elikkä miksei täällä viesti nouse niin, että poistaa ketjusta viimeisen(oman viestin) jossa lukee
vaikka "uppis" ja sitten vastaa siihen samaa ketjuu niin se nousee ylös
ei tuu turhia upis x10000 viestiä myynti ilmoitukseen
tuolla 60&70 clubis toimii näin ja se kyllä mun mielestä selkeyttää myynti ilmoituksia kun ei oo tuota uppis viestiä 99% ketjusta
näin aamusta en tiedä onko tuo kuinka luettavaa tekstiä
Koko uppaamisperiaate ollaan mahdollisesti poistamassa myyntialueilta. Eli vaikka kirjoittaisi uuden viestin ketjuun niin ketju ei nousisikaan ensimmäiseksi.
Koko "uppaamisongelmahan" johtuu siitä kun kyseessä on vilkas myyntialue, ja jos siellä muutama aktiivinen myyjä uppaa tavaransa koko ajan, niin etusivulla pysyy vain nämä muutamat myytävät tavarat, ja vähemmän aktiivisen myyjän ehkä harvinaisempi tavara uppoaa tavallista nopeammin jonnekin sivulle 8 ja kunn etsii uutta myytävää tavaraa usein, niin siellä onkin aina vain ne samat upatut viestit ja oikeat uudet ovat "uponneet". Myyntipalsta kun on myyntipalsta, ei keskustelualue.
Realsanta kirjoitti:elikkä miksei täällä viesti nouse niin, että poistaa ketjusta viimeisen(oman viestin) jossa lukee
vaikka "uppis" ja sitten vastaa siihen samaa ketjuu niin se nousee ylös
ei tuu turhia upis x10000 viestiä myynti ilmoitukseen
tuolla 60&70 clubis toimii näin ja se kyllä mun mielestä selkeyttää myynti ilmoituksia kun ei oo tuota uppis viestiä 99% ketjusta
näin aamusta en tiedä onko tuo kuinka luettavaa tekstiä
Just sen takia on kielletty poistamasta oma viimeinen uppausviesti koska sillä pystyy kiertämään 7-päivän-säännön.
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Opel Antara 3.2
Minä vastustan ehdottomasti tuota paikoilleen lukitsemista. Ei se mitään ratkaise, porukka alkaa tekemään vaan enemmän samoja viestejä, ja minua ei ainakaan nykyisellä moderoinnilla häiritse mikään tuolla. Ja jos toi nostokielto on totaali, niin sitten pitää alkaa jokainen nippeli kauppaamaan omalla otsikolla jotta niitä voisi löytää jostain foorumin uumenista...
Kadett C 16V -76
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
Kyllähän se search ylettyy niihin viestien sisältöihinkin, joten ois ihan hyvä idea toi uppaamisen kieltäminen. Tai sitten korottaa uppaamisväliä 14 päivään. Enemmän harmittaa noi myynti-ilmot jotka on kirjotettu vuonna nuolenpää, eikä tavara ole enää ollut kaupan pitkään aikaan. Onko niin vaikea käydä muokkaamassa ilmoitusta siihen tyyliin että sen tietää poistaa..