Astrassa ohjaustehostin vinkuu...
Astrassa ohjaustehostin vinkuu...
...eli välillä kun rattia käännetään ohjaustehostin vinkuu ja kierrokset laskee alle normaalin ja kuulostaa ihan siltä kuin auto sammuis mutta ei kuitenkaan. Mitä vikaa ohjaustehostimessa vois olla ja pystyykö sille itse tekemään mitään vai onko edessä kallis huoltokeikka? Auto on astra -98.
-
wannabetuner
- 'Admiral'

Juu noi öljyt kannattaa tarkastaa.Kierrosten laskeminenhan on ihan ominaisuus,kun rattia kääntää,kun pumppu tekee enemmän töitä eli on enemmän vastusta koneelle.
Vinkumisesta nyt en tiedä tarkoitetaanko tolla hihnaa vai itse pumppua jos hihna niin vaihtoon vaan.
Vinkumisesta nyt en tiedä tarkoitetaanko tolla hihnaa vai itse pumppua jos hihna niin vaihtoon vaan.
-Turbo Calibra 4*4
-Vectra 2000 4*4
-Astra coupe bertone 2.2
-Vectra 2000 4*4
-Astra coupe bertone 2.2
Juu sähköhydraulinen tehostin (eli hydraulitehostin sähköisellä pumpulla) noissa G-astroissa on. Ja se vinkuminen on ihan normaalia jos kääntää ratin aivan ääriasentoon. Moottorikin laskee hieman kierroksia silloin koska laturilta vaaditaan lisää virtaa. Mutta ei se ainakaan minulla laske kierroksia kuin aivan vähän, eli jos meinaa oikeasti sammua niin silloin kyllä jotain vialla.jamata kirjoitti:Eikäs nuissa oo sähkönen tehostin?
Se säiliö on sitte pirullisessa paikassa koneen takana vaikia lisätä nestettä.