Eli olisiko parempi madaltaa 20mm vai 30mm?? Kun auto tuntuu nut niin keinutuolilta
Astran madallus!!
Astran madallus!!
Ostin tossa taannoin vm.-01 farkku astran, ja nyt olis tarkotuksena jäykistää alustaa...
Eli olisiko parempi madaltaa 20mm vai 30mm?? Kun auto tuntuu nut niin keinutuolilta
-
astraali 1.8 16v sport
- 'Admiral'

Re: Astran madallus!!
[quote=""opelman""] Kun auto tuntuu nut niin keinutuolilta
[/quote]
Heheee.. Minulla vakio, ja isä kutsuu silti Astraa nimellä "kivireki". Keinutuoleja ovat japsit ja eteläeurooppalaiset.
Heheee.. Minulla vakio, ja isä kutsuu silti Astraa nimellä "kivireki". Keinutuoleja ovat japsit ja eteläeurooppalaiset.
Re: Astran madallus!!
Hehheh, sama täällä vakioalustalla ja 205/50/16 kumeillaastra1.6 kirjoitti: Heheee.. Minulla vakio, ja isä kutsuu silti Astraa nimellä "kivireki". Keinutuoleja ovat japsit ja eteläeurooppalaiset.
VWSharan 2.0TDI, Vectra C 1.9CDTI exiä kymmenkunta ooppelia ja muutama kansanauto.
riippuu mistä tykkääJuhi kirjoitti:[quote=""opelman""]Mikä olisi paras alustasarja??
Yks kaveri puhu että paras olis eteen 35mm. madallus ja taakse 20mm
Onko puheissa perää??
Yhdyn edelliseen
[*] www.alustasarja.fi [*]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
-
kaasuttaja
- 'Admiral'

Mulla on vm.2000 viistoperämissä säädettävä alusta. Tällä hetkellä edessä -65mm ja takana -45mm.astraali 1.8 16v sport kirjoitti:30mmmakuasianhan se on kuinka paljo madaltaa ja missä sil autol ajelee. mut 30mm madallus ei vaikuta viel siihe et sil ei pääsis kanttareiden yli. itel astra g caravan -00 dieseli ja -40mm ja ei madaltunu yhtää liikaa
Ihan hyvin sillä pääsee menemän vielä kun korisarja odottaa asennusta tallissa
Tosiaan,oikein faktoja täällä taas lauotaan ja yleensä niille vois jotain perusteluitakin laittaa???kaasuttaja kirjoitti:Tai sitten osta auto joka on vakiona mieleisesi ajaa. Alustasarja on huono sijoitus: maksaa hunajaa, ja auton arvo sekä ajo-ominaisuudet romahtavat.
Ei ainakaan koskaan omalla kohdalla oo ajo-ominaisuudet huonompaan päin menny,tietysti jos on jonku laikkakone alustan laittanu alle on asia erikseen.
Mitä tuohon arvon tippumiseen tulee niin kuullostaa vähän vanhanaikaiselta ajattelu tavalta,kuten itse sanoit,alustat maksaa hunajaa niin kyllä sen uusi omistajakin tajuaa,et autoon on sijoitettu,joten maksaakin siittä vähän enemmän sitten,eikö?
-Turbo Calibra 4*4
-Vectra 2000 4*4
-Astra coupe bertone 2.2
-Vectra 2000 4*4
-Astra coupe bertone 2.2