Vectra B xenon polttimo tyyppi
-
VECTRA irmscher
- 'Admiral'

Vectra B xenon polttimo tyyppi
Käykö Philips D2R polttimo vm.2000 olevaan B-Vectraan.Tarvikeliikkeestä annettiin sellainen,mutta täältä lukiessani tuo oikea tyyppi olisi D2S. 
-
spectra 2.2
- 'Kadett'

Ehkä suomen halvimmat polttimot:spectra 2.2 kirjoitti:mistäs sais halvimmalla noi b vectran xenon polttimot? helsingistä päin! paljo maksaa ja kannattaako itse mennä asentelemaan?:)
www.mhturva.com
[*] www.alustasarja.fi [*]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
-
spectra 2.2
- 'Kadett'

taitaa vakiopolttimot olla 4300k eli kellertävämpi kuin 6000k. Itse laitttaisin 6000k, nykyään omassa keulilla 8000k ja ehkä hitusen liian siniset ja noiden 6000k polttimoiden valoteho olis parempi ja valo itsessään valkoisempaa. Joku 5500k olis ehkä ideaali polttimo mutta sellasia ei ole missään kaiketi myynnissä.spectra 2.2 kirjoitti:kiitos, noi polttimot on lähes ilmaisia:) onks b vectran vakiopolttimo 6000k ja mitä eroa niillä on? mitä suosittelette? oikea xenoni sammuu silloin tällöin, onko merkki polttimon loppuunpalamisesta? ja mitenkäs se asentaminen? asennako itse vai vienkö asennettavaksi? ja minne:).
Jos normaalihehkujen vaihdon osaat tehdä niin varmasti myös xenon onnistuu, ei se sen kummempaa ole. Sellanen pyöritettävä lukkorengas pitää polttimoa paikallaan, tarvii pyöräyttää 1/4 kierrosta suurinpiirtein.Plus siinä polttimossa oleva sytytin tai johto ensin irroittaa, en muista millanen vecculin systeemi on mutta vähän ajatusta mukaan niin vaihto onnistuu.
Jos sulla epäilyttää se polttimon kunto niin vaihda ensin polttimot ristiin ja jos vika edelleen siirtyy toiseen umpioon niin sittenhän se on polttimo rikki muutoin sytytin/ballistiikka=kalliimpi korjata
[*] www.fabix.fi [*][/b]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
- Juutas
- OCF Member

- Jäsennumero: 2221
- Viesti:
Ostin Motonetistä Xenon polttimot 138€. Opel liikkeessä 250€... Motonetissä oli kahdenlaisia polttimoita. Ulkoa kummatkin oli samannäköisiä. Ainoa ero oli hinta ja edullisemmat olivat gem jotakin... Ostin edullisemmat. Saa nähdä miten toimivat. Joutuu purkamaan Akun ja ilmanputsarin pois jotta vaihto onnistuu....... 
Opel Astra J OPC-line Sports Tourer -15
Opel Corsa E -16
"Acta Non Verba"
Opel Corsa E -16
"Acta Non Verba"
Juu 4300k tais olla paras valoteholtaan mutta silti väitän että joku 5000-6000k polttimo olis parempi syystä että noiden valo erottelee kuopat yms paremmin lumella...ja valotehon ero 4300k ja 6000k polttimoilla ei todellisuudessa varmaan kovin suuri ole??-jupe- kirjoitti:4300K on paras valoteho, vaikka monet väittääkin muuta. Mitä isompi K-arvo sitä sinisempi valo ja vähemmän tehoa. Jos haluat valotehoa osta 4300-5000K polttimot, ulkonäköön sitten jotain muuta.
[*] www.fabix.fi [*][/b]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
Ite laitoin Just 10000k hehkut ja on se kirkas!!Ite maksoin polttimoista 30e kpl!!Ostin ne xenonkauppa.fi.stä ja ne tulee hyvällä tuurilla jos on varsatossa niin seuraavana päivänä.Mun polttimoita ei ollu siellä niin ne tilas tehtaalta ne ja tuli mulle 2viikossa.Ja muutenki ku kyseli niin sai heti vastauksen.Suosittelen tätä liikettä.
Varmasti on kirkkaat jos vanhat oli himmentyneet. Mutta valoteho noissa 10000k hehkuissa ei oo kovin huikea.ose kirjoitti:Ite laitoin Just 10000k hehkut ja on se kirkas!!Ite maksoin polttimoista 30e kpl!!Ostin ne xenonkauppa.fi.stä ja ne tulee hyvällä tuurilla jos on varsatossa niin seuraavana päivänä.Mun polttimoita ei ollu siellä niin ne tilas tehtaalta ne ja tuli mulle 2viikossa.Ja muutenki ku kyseli niin sai heti vastauksen.Suosittelen tätä liikettä.
Itelle en enää yli 6000k hehkuja kyllä laita, kärsii valoteho jo sen verran...
[*] www.fabix.fi [*][/b]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
no tuntuu itestä et näkee paremmin tiellä kaikki montut sun muut epätasaisuudet.No sehän oli vaan oma mielipide.Ja nyt ku pohjosessa alkaa "pimiä kausi"niin uskon et olen tyytyväinen ostamiin polttimoihin ja en tule käyttämään ku kyseisiä tai 8000k polttimoita.Mut toi hintaero mikä on deltassa ja mistä itse ostin hehkut niin huh helvetti!Deltan pojat pyys 270e!!!parilta!Ja sain toisesta paikasta 60e pari.Deltan hinnoilla pyyhkii jo perseen ja se mikä palvelu on niin siitä lafkasta ei tule ostettua mitään