J.Toivanen kirjoitti:Ite asiassa vitutusta ei ole ollut yhtään Sitä kyllä pelkäsin olevan mitä enemmissä määrin. Noo kuhan lumet tulloo niin noi hiihtovehkeet joutuu koetukselle
Miulla olis muute joutava potkukelkka tulevan talven koitoksiin, saa käydä hakemassa pois
..Ainiin, olis muuten toinenkin mut kaakana rikko sen viime talvena
Oli muutes pikkusen lahovauriota siinä kelkassa eka potku, ja sarvi jäi käteen.... meinasin vielä pääni teloa, kun vetäsin köntsät
OCFormulatietäjä 2012 & 2019
My memory's not as sharp as it used to be. Also, my memory's not as sharp as it used to be.
Pyöriikös täällä punaisen automaatti 3000 24v omegan omistaja jonka autoa olin humalluspäissäni ostamassa perjantaina? Tai onko auton omistaja jonkun tuttu?
Kingis_ kirjoitti:Pyöriikös täällä punaisen automaatti 3000 24v omegan omistaja jonka autoa olin humalluspäissäni ostamassa perjantaina? Tai onko auton omistaja jonkun tuttu?
Kyllä mie tiedän yhen jätkän kellä on semmonen omega minkäs ikänen oli sen omegan kuski?
Kingis_ kirjoitti:Ei kauhean vanha. Olisin ihan vakavissaan kiinnostunut autosta.
kyllä mie sen kuskin tunnen mutta en oo pahemmin ollu pitkiin aikoihin sen kanssa tekemisissä vaikka samasssa koulussa ollaankin ihan nätti se omega on kannattaa ottaa siitä rekkari ylös ja kysyä sieltä rekisteri palvelusta auton omistajaa ja sitten koitta hannkia sitä kautta puhelin numero...
No minä kyllä olevinaan jätin sille puhelinnumeroni että soittelee viikolla. Vaan toki jos vähänkään tunnet sitä ja on kyse samasta niin sano että olisi ostaja omegalle. Tiedätkö mitään sen auton kunnosta? Päällepäin hämärässä näytti ihan fiksulle
Kingis_ kirjoitti:Kyllä minä näköjään numeroni annoin kun soitteli omega kauppias.
ootteko alkanu hieroo kauppoja? kyllä se omega vaikuttas olevan ihan hyvä kuntonen sen ikäsekseen ei siinä ole ainakaan mitän vikoja ollu mitä olen kuullu... pitää kysellä tässä vielä yheltä kaverilta kun se tietää vähän tarkemmin sen omegan kunnosta
Kummallisen paljon oli tänään poliiseja liikenteessä
Jopa tuolla Kulho-Kuurna välillä tuli maija vastaan Onneksi siinä kohdassa satuin ajelemaan rajoitusten mukaan...
Kingis_ kirjoitti:Kyllä minä näköjään numeroni annoin kun soitteli omega kauppias.
ootteko alkanu hieroo kauppoja? kyllä se omega vaikuttas olevan ihan hyvä kuntonen sen ikäsekseen ei siinä ole ainakaan mitän vikoja ollu mitä olen kuullu... pitää kysellä tässä vielä yheltä kaverilta kun se tietää vähän tarkemmin sen omegan kunnosta
Kyllähän me jo vähän kauppaa hierottiin. Kysele toki jos joku tietää tarkemmin. Lupas leimata ennen myyntiä sikäli jos ostaisin.
temevee kirjoitti:Kummallisen paljon oli tänään poliiseja liikenteessä
Jopa tuolla Kulho-Kuurna välillä tuli maija vastaan Onneksi siinä kohdassa satuin ajelemaan rajoitusten mukaan...
mie taas en nähny tänään yhtään poliisia vaikka kävin keskustassa ja marjalan abc:llä ja ajoin melkein koko ajan rajoitusten mukaan