Jenni69 kirjoitti:huommenna pitäis alkaa ottamaan puskuri pois kun ei talvella voi ajaa tuol lumiauralla ja sit vakiopaikalleen ja pitää muutenkin katsastaa auto ja ei voi katsastaa jos tuo hirmu on paikallaan tänään käytiin kysymyssä atp inox ss 18" vanteita suolahden rengaskanavalt et paljon tulisi maksaan..hintaa noin 1300€ itse liikkeen omistajakin kauhisteli hintaa
Miksei voisi ajaa talvella?
Kyllä itse ainakin olen samanlaisen puskimen kans hyvin pärjäillyt...
Paitsi silloin kun on naispuolinen kuljettaja ratissa niin tahtoo ottaa vähän iskua
Ja eihän katsastuksessakaan pitäis mitään ongelmaa olla...
vekkulisti kirjoitti:jenni69: mistä noi ljalkatilan matot oot hommannu, pitääkö moskat ja vedet eli onko reunoja tai "kumimattojen lokeroita"
ostettiin ne jyväskylästä miilukadulta autokitistä.muistaakseni... roskat sun muut saa hyvin pois ja pysyy suht hyvin paikoillaan... ei ooo sellasia lokeroita jos ymmärsin mitä tarkoitat gti lehden välis tuli sellanen tuning esite ja siit bongattiin ne.. värejä on erilaisia..ainut miinus mikä ollaan huomattu ku on yleismallin matot ni kuskin matto menee aina välil paikoiltaan ja kytkin on jääny parikin kertaa esim liikkennevaloissa jumiin..mutta hintaansa nähden hyvät ja tyytyväisiä muuten.. puhtaaks lähtee ihan veellä.. merkkikohtaiset on tietty varmaan paremmat mut hintaaki sit on enemmän.
Jenni69 kirjoitti:huommenna pitäis alkaa ottamaan puskuri pois kun ei talvella voi ajaa tuol lumiauralla ja sit vakiopaikalleen ja pitää muutenkin katsastaa auto ja ei voi katsastaa jos tuo hirmu on paikallaan tänään käytiin kysymyssä atp inox ss 18" vanteita suolahden rengaskanavalt et paljon tulisi maksaan..hintaa noin 1300€ itse liikkeen omistajakin kauhisteli hintaa
Paitsi silloin kun on naispuolinen kuljettaja ratissa niin tahtoo ottaa vähän iskua
meillä ei pysty katsastaa puskurin kanssa se menee ihan säpäleiks..ja meil on TOSI TOSI huonot talvirenkaat ni ei viiti alkaa pelleilee ja auto on matala vaikka on 40/40 madallus. ei päästä töyssyjä kiertämättä
meillä ei pysty katsastaa puskurin kanssa se menee ihan säpäleiks..ja meil on TOSI TOSI huonot talvirenkaat ni ei viiti alkaa pelleilee ja auto on matala vaikka on 40/40 madallus. ei päästä töyssyjä kiertämättä
Itse kun oon käyttäny katsastuksessa niin on aina ottaneet sisään takaoven kautta niin ei tarvii kynnyksen yli ajaa
Edellinenkin auto säilyi ihan ehjänä katsastuksista vaikka oli vielä paljon matalampi / pitempi keula
Tällä nykysellä suurimman osan töyssyistä pääsee kun pikkasen kulmassa ajaa...
Ja on siinä muuten vanteilla hintaa
Mutta onhan ne kyllä sitten tosi laadukkaat ja hienotkin
Itse maksoin omista 18" vanteista noin 1000€ vähemmän
no meil voi vaikuttaa se ku ollu noi 14" nyt alla ja ne rahat on aika lialla "perseestä" veetty..minä opiskelen ja ville työtön.. palautellu pulloja ja muuta mut on se kyl ollu sen arvoistaki!
Jenni69 kirjoitti:no meil voi vaikuttaa se ku ollu noi 14" nyt alla ja ne rahat on aika lialla "perseestä" veetty..minä opiskelen ja ville työtön.. palautellu pulloja ja muuta mut on se kyl ollu sen arvoistaki!
Hieno Vectra on kyl tulossa
Itsellä on nyt 15" peltivanteet omassa alla
Näyttää kyl aika pahalta korisarjan kans, mut onneks keväällä saa alle vihdoinkin isommat vanteet