Vectran lämmöt.
-
PatriOotti
- 'Senator'

Paljon teillä nousee lämmöt näillä +-0 keleillä kun esim ajelee kaupunkiajoa muutaman tunnin. Mulla nousee flektille aina. Toisessa kaverin vectrassa taas pysyy alle 80. ??? Kyseessä b malli.
Sekä pätkiminen pienillä kierroksilla samassa ajossa eli kaupunkissa.
Esim. 1 silmässä ja pintakasulla niin ny-ny-nykii niin perkeleesti. Kuulin että vectrassa ois joku härveli joka ei anna auton sammua lähdettäessa niin kauan ku väntö vaa riittää..eli yrittää syöttää pintakaasua kokoajan. ??? Pitäneekö paikkaasa.
Entäs se egr?
Anssi
<font size=-1>[ This Message was edited by: PatriOotti on 2003-03-21 12:44 ]</font>
Sekä pätkiminen pienillä kierroksilla samassa ajossa eli kaupunkissa.
Esim. 1 silmässä ja pintakasulla niin ny-ny-nykii niin perkeleesti. Kuulin että vectrassa ois joku härveli joka ei anna auton sammua lähdettäessa niin kauan ku väntö vaa riittää..eli yrittää syöttää pintakaasua kokoajan. ??? Pitäneekö paikkaasa.
Entäs se egr?
Anssi
<font size=-1>[ This Message was edited by: PatriOotti on 2003-03-21 12:44 ]</font>
Koko talven ajan on tapittanu siinä 82 asteen kohdalla lämpömittarin mukaan. Nyt kun oli ekan kerran melkein 10 astetta lämmintä niin alkoi lähestyä 90 viivaa. Oon huomannu saman että vaikka tyhjäkäynnillä lähtisi niin kone yrittää pitää kierroksia. Huomaa siitä jos vaikka parkkeeraa ja käyttää kytkintä useamman kerran peräkkäin "tuntumalla" ilman kaasua niin kierrokset pomppaa kun polkaisee kytkimen pohjaan.
Turbokiisseli astrassa lämmöt kaupungissa ja kovassa esim. moottoritieajossa n.+/-130km/h 95 astetta ja leppoisemmalla maaseutukierroksella tai sunnuntaiajelulla siinä 90 asteen paikkeilla.
Kummastuttaa tämä lämpöjen heittely, koska entisenä VAG:n TDI:n omistajana olen tottunut tasan yheksänkympin lämpöihin sekä pakkasella, että helteellä.
Kummastuttaa tämä lämpöjen heittely, koska entisenä VAG:n TDI:n omistajana olen tottunut tasan yheksänkympin lämpöihin sekä pakkasella, että helteellä.
-
Espoon Jore
- 'Senator'