lowcali kirjoitti:Tuolta löytyy 211hv/320Nm 2.0 turboon. http://www.voimaa.com/lista.php?merkki= ... to&kieli=1
No joo..
Siis kokemuksia?

lowcali kirjoitti:Tuolta löytyy 211hv/320Nm 2.0 turboon. http://www.voimaa.com/lista.php?merkki= ... to&kieli=1

Kiitos pisteistä! Olenkin niitä odottanut ja erityisesti lämmittää ,että sain ne sulta!tino1 kirjoitti:Faktana ilmoitellaan asioita joista muistan ehkä joskus kanske nähneeni unta.. Pisteet tälle miehelle.Opel Astra kirjoitti:No sitten ei mitäänpeitsamo85 kirjoitti:molemmat on ketjulla.Opel Astra kirjoitti:2,0 T ketjulla --> vaihdot sitten joskus
2,8 T jakohihnalla --> vaihto 60tkm välein
Itse ottaisin 2,0 T juuri tuon takia...muistin joskus lulkeneeni täältä foorumilta asian, mutta muistin väärin (muistan kyllä ihan selvästi "järkyttyneeni" lukiessani siitä, mut kai se oli vaan paha uni
).
Offtopikkia offtopikkia:
Niin, joku oli sitä mieltä, että tuolla ketju-hihna -asialla ei ole väliä, koska se tulee eteen kerran kolmessa vuodessa. Mulla se tulis eteen hieman yli vuodessa (jos vaihtoväli on 60tkm) ja vituttais se vaihtaa/vaihdattaa hihnaa vaikka kahden vuoden väleinkin (kuten piti edellisessä Astrassa) eli mua se haittais. En ole vieläkään päässyt yli niistä Opelin hihnaongelmista, joten sen takia Opel ja jakohihna "kauhistuttaa" edelleen. Vaikka olis varaa ostaa 40000 euron auto, niin turhaa rahanmenoa se olis kuitenkin. No, se on mun henkilökohtainen ongelma, joten ei jauheta siitä täällä, vaan ollaan iloisia siitä, että 2,8 Turbossa on ketjuja jatketaan keskustelua todellisten faktojen perusteella!
Mitämitä?V6 2.8 kirjoitti:Ja tiedoksi Petrih:lle 2007 2.8 turbossa tehoja 250...
Saatoit tietääkin. Siitä tuskin kellään vielä kokemusta.
Mukava lisä tehoihin +20HV.
Alkaa olla ihan eri auto kun 2.0T.
Joo noi Suomen sivut päivittyvät hitaammin kuin Suomen autokanta, joten kantsii tsekata Saksan sivuja... esim tekki spekkiaccer kirjoitti: Mitämitä?
Opelin sivut kyllä kertovat edelleen 230hp tehosta, mistä em. tieto?
Meikälle tulossa 2.8 turbo joten hieman kiinnostaa!!

Isolla kädellä onnittelut auton tilauksen johdosta.petrih kirjoitti:Tänään lähti tilaukseen 2.8 V6 turbo, kiitos vain vinkeistä itse kullekin.
Nyt sitten odotellaan.. en tiedä meneekö näissä hieman "erikoisemmissa" malleissa pidempään kuin se normaali 2kk.
Espoon Metro-auto / Timo Heikura vakuutti juuri puhelimessa kysyessäni jotta 230hp...V6 2.8 kirjoitti:Niinpä näky olevan, tuulilasissa oli 184kw ja Opel-liikkeen hinnastossa
184kw/250hv.
Hinta ei oo muuttunut, mutta tehot on.
Onneksi olkoon.

Miten ton linkin alla oli yks 2.8 V6 turbo missä oli 206kw eli 280heppaa??Joo noi Suomen sivut päivittyvät hitaammin kuin Suomen autokanta, joten kantsii tsekata Saksan sivuja... esim tekki spekki
OPC-versio tuuppaa ton verran.ile:_ kirjoitti:Miten ton linkin alla oli yks 2.8 V6 turbo missä oli 206kw eli 280heppaa??Joo noi Suomen sivut päivittyvät hitaammin kuin Suomen autokanta, joten kantsii tsekata Saksan sivuja... esim tekki spekki