Ongelman ydin on siis tämä: 20XE koneeseen liitetään OHC Getrag. Mikäs kytkin tähän olisi suositeltava, kun käytetään tuota XE:n vauhtipyörää? 2.0 A Omegan levy XE:n asetelmalla olisi kai yksi vaihtoehto?
Isot pojat puhuivat sivulauseessa, että c20let koneeseen tarkoitettu kytkin natsaisi tuohon. Natsaako levyn boorit kytkinakseliin ja milläs painelaakerilla tuo pitäisi toteuttaa? Joutuuko koneistelemaan tai tekemään muita vippaskonsteja?
Minkäslaisia tehoja ja vääntöjä nuo pikku-Getragit ovat noin yleisesti kestäneet, jos puhutaan ahdetuista koneista.
Kytkin OHC Getragiin
Kytkin OHC Getragiin
JEEEEEEEEEEEEE!
Re: Kytkin OHC Getragiin
ei ole vaihtoehto edes vakio xe:hen,olen kokeillut kun ei muutakaan ollut tarjolla.parempi vaihtoehto on cih kutosen tai dieselin levy ja xe:n asetelma.tuosta letin levystä en osaa muuta sanoa kuin että pitäs käydä ja luulen että vois olla jopa hyväkinKeme kirjoitti: 2.0 A Omegan levy XE:n asetelmalla olisi kai yksi vaihtoehto?
Todennäköisesti väärässä.
-
Gsi tuning
- 'Admiral'

-
Gsi tuning
- 'Admiral'

mulla oli tuo c-kadetissa.se on kyllä noissakin ihan moottorista kiinni kun toiset vain ovat jostain syystä tehokkaampia kuin toiset,siis ihan tehtaan jäljiltä.yhdellä olen ajanut mikä ei varmasti antanut enempää kuin tehdas lupaa
siinäkin oli kyllä kaikki kunnossa mutta ei vaan tuntunut herkälle ja ns.tehokkaalle 
Todennäköisesti väärässä.