K-S paikallismiitti. Kysymys
Porukka valuu paikalle otsikossa mainittuna ajankohtana kokoontuu pihalla jossa kelistä riippuen x aikaa tupakointia ja ihmettelyä. Sitten kun tulee kylmä, ni porukka valuu sisälle ja alkaa hillitön kahvin juonti.frontera kirjoitti:täytyy tulla jos kerkee mikäs siel on meininki mis ajellaan en ole ennen käyny tälläsissä miiteissä
Tule ihmeessä katsomaan mikä on meiniki.
Alkaa taas olla vakio naamat jotka käy miiteissä, ni olis kiva saada muitakin paikalle.
Hmm... olisikohan joskus tulevaisuudessa mahdollista pitää yks miitti jonain muuna päivänä ku sunnuntaina? Prkl, ku minä ainakin olen kaikki sunnuntait aina tuohon aikaan töissä
Pääsis edes yhdessä paikallismiitis käymään tämän elämän aikana. Ei mulla muuta, kiitos jos jaksoit lukea koko txt:in 
Elämä on ihanaa, kun sen oikein oivaltaa!
Palaute on aina tervetullutta. Noita miittejä on vähän nihkee siirtää kun ovat kerholehteä myöten painettu. Muutamia poikkeuksia on valtakunnalisten tapahtumien tms. takia tehty mutta jälleen valitettavasti yleensä jollekkin muulle sunnuntaille. Tästä miittipäivästä on ennenkin keskusteltu ja sunnuntai on saanut eniten kannatusta.OpexI kirjoitti:Hmm... olisikohan joskus tulevaisuudessa mahdollista pitää yks miitti jonain muuna päivänä ku sunnuntaina? Prkl, ku minä ainakin olen kaikki sunnuntait aina tuohon aikaan töissäPääsis edes yhdessä paikallismiitis käymään tämän elämän aikana. Ei mulla muuta, kiitos jos jaksoit lukea koko txt:in
Muttamutta... jottei vaivuta synkkyyteen niin olemme aina sillointällöin pitäneet paikallisten kesken jotain ylimääräistä ohjelmaa ja nämä eivät ole olleet sunnuntaisin. Jostain syystä nämäkin ovat jääneet vähemmälle, joten eiköhän taas kehitellä jotain saunomisen tynkää... OCJ pikkujoulutkin on pitämäti
Ainahan sitä voi jotain boonustapahtumia järjästää, jos porukalla on kiinostusta tulla näihin tapahtumiin.
Tähän mennessä toiminta ehdotuksia tullut.
-kaljan juontia porukalla.
-saunomista + kaljan juontia.
-mikroautoilua + saunomista + kaljan juontia.
Eli lisää ehdotuksia mihinkä kaljan juonti pitää yhdistää.
Tähän mennessä toiminta ehdotuksia tullut.
-kaljan juontia porukalla.
-saunomista + kaljan juontia.
-mikroautoilua + saunomista + kaljan juontia.
Eli lisää ehdotuksia mihinkä kaljan juonti pitää yhdistää.
Uusi miittiajankohta päivitetty otsikkoon!
Ja sunnuntaina olisi siis luvassa tuota liukastelua tuolla Joutsassa, jotenka pientä letkan tynkää voisi suunnitella. Elikkä jos lähtisimme tuossa noin ysin pintaa ajelee tuolta Vaajakosken ABC:ltä kohti Joutsaa niin kerkiää. Ja jos haluaapi siinä kahvit hörppiä niin hetkeä aikaisemmin saapuu paikalle.
Ja sunnuntaina olisi siis luvassa tuota liukastelua tuolla Joutsassa, jotenka pientä letkan tynkää voisi suunnitella. Elikkä jos lähtisimme tuossa noin ysin pintaa ajelee tuolta Vaajakosken ABC:ltä kohti Joutsaa niin kerkiää. Ja jos haluaapi siinä kahvit hörppiä niin hetkeä aikaisemmin saapuu paikalle.