Naarmut pois muovista

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
-jupe-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -jupe- »

Milläköhän aineella saisi muoviosat kiiltäviksi, esim. mittarien suojamuovin pienet naarmut pois. Onko jotain erikoisvahaa tms. Ei taida ilmeisesti tavallinen vaha käydä, tulee hankauksen vuoksi vain entistä naarmusempi?
MME
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja MME »

Niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin niin hammastahnalla :smile: lähtee ainakin kännykän näytöstä pienet naarmut pois,luin jostain niksipirkasta tai vastaavasta joskus.Ilmeisesti se sisältää jotain lievästi hiovaa ainetta.
pebe
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja pebe »

minun käsittääkseni hammastahnassa on "rakentavia" aineita, eli se paikkaa naarmuja.

Itse olen muutaman cd-levyn saanut toimimaan paikkaamalla naarmut hammastahnalla.
-jupe-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -jupe- »

Oukei, pitääpi kokeilla, onko kukaan `kiillottanu´ tuolla hammastahnalla, pysyykö vaikutus pitkäänkin? Toimiskohan vaikka takavaloihinkin..
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

Faija toi joskus kotiin kännykän linssin kiillostusmönjää.Hyvin lähti naarmut mankan paneelistakin,miksei myöskin mittaristosta.Hinnasta en osaa sanoa juuta enkä jaata,mutta hyvinvarustetuista kännypuljuista varmaan löytyy.
kumimuumi
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja kumimuumi »

tuoko "natural whiteninig"-tahna lisää kiiltoa?
ruma ascona | mätä volvo | luotettava susuki
00:43 < ShaquaR_> CIH nostaa aina kankea
19:42 <@Keme> nähdä CIH ja kuolla
L@te
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja L@te »

Ja täältä löytyy aineita muovin naarmujen poistoon. http://www.tuulilasikorjaus.com/ ja tuolta Novus Plastic Polish
Vastaa Viestiin