corca 1,7D turpo
Minkäänlaisia lupia ei ahtamiseen eikä koneenvaihtoihin tarvita. Homma hoituu ihan muutoskatsastuksella.
Muutoskatsastukseen vaaditaan selvitys moottorin tehoista, selvitys moottorin päästöistä, tiedot vertailumallista ja autoon vaihdetuista osista.
Koska B-mallin Corsat ovat kaikki vähäpäästöisiä niin koneen ahtaminen itse ei käytännössä juuri kannata. Joudut siis kaivamaan jostain kokonaisen ahdetun koneen että hommasta selviäisi järjellisellä vaivalla ja kustannuksilla.
Muutoskatsastukseen vaaditaan selvitys moottorin tehoista, selvitys moottorin päästöistä, tiedot vertailumallista ja autoon vaihdetuista osista.
Koska B-mallin Corsat ovat kaikki vähäpäästöisiä niin koneen ahtaminen itse ei käytännössä juuri kannata. Joudut siis kaivamaan jostain kokonaisen ahdetun koneen että hommasta selviäisi järjellisellä vaivalla ja kustannuksilla.
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
Jos pistät kokonaisen Astran koneen niin se onnistuu. Jos ahdat koneen itse, niin silloin joudut omalla kustannuksellasi hankkimaan päästötyypitykset ja dynolaput tehoista. Itse rakennettua turbokonetta ei voi verrata tehtaan turboon.
Alfa 75 3.0 V6 America
Alfa 156 JTS
Vectra B
Alfa 156 JTS
Vectra B