Tupankansytyttimen korjaus Astra G?

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
sapala
'Agila'

Tupankansytyttimen korjaus Astra G?

Viesti Kirjoittaja sapala »

Auto on Opel Astra Caravan 1.6 -99 ja semmonen ongelma, että tupakansytytin ei toimi lainkaan... sen verran on katottu, että sulake ei ole palanut (pitäisi olla samassa penkinlämmittimien kanssa?)

Eli osaakos, joku sanoa, että kummotti tommonen tupakan sytytin ois helppo vaihtaa tai onko jotain muuta niksiä saada toimimaan? ja mitä maksaa?

Olis vaan kiva saada toimii, ku lähetään mamman kanssa ajelemaan pohjoiseen päin ja navigointi laitteelle pitäis saada virtaa :-? ja nyt en sit halua kuulla mitään käytä karttaa juttuja :D
ap85
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja ap85 »

Mulla olis sellainen ongelma, että tupakansytkäriin on ilmeisesti joskus katkennut jotain sisälle tai se on muuten vaan hajalla, kun siinä toimivat laitteet pätkivät. Tuntuu ettei liitin menisi kunnolla sisään ja sytkäri antaa virtaa vain muutamassa asennossa. Lisäksi itse sytytin on kabut. Ei pysy pohjassa. Purin hässäkän autosta ja levittelin pöydälle. Mistähän kannattaisi lähteä uutta etsimään? Alkuperäistävastaavaa ei taida saada, vai saako, vai joudunko tyytymään varaosaan?
Skoda Octavia TDI
tursas
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja tursas »

ap85 kirjoitti:Mistähän kannattaisi lähteä uutta etsimään? Alkuperäistävastaavaa ei taida saada, vai saako, vai joudunko tyytymään varaosaan?
Nettivaraosasta vaan katteleen esim. tämä http://www.nettivaraosa.com/485513
ap85
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja ap85 »

Joo no itse asiassa kun purin ton vekottimen atomeiksi niin ei sieltä mitään erikoista löytynyt. Puhdistin vain pohjassa olevan kuparinavan ja alkoi taas pelittämään. Jouset oli vääntyneet, jotka pitävät itse sytyttimen pohjassa. Nyt antaa taas virtaa kännykän ja navigaattorin laturille
Skoda Octavia TDI
Vastaa Viestiin