alkaa olee aamusin niin pimeä ettei tahdo nähdä sisällä mitään. taitaa maksaa
a2 vectra sisävalot
a2 vectra sisävalot
edessä tuulilasin ja katon rajassa ne sisä valot, siellä on kolme poltinta, keskellä pitkulainen ja reunoilla lukuvaloissa 5w lasikanta, mutta miten ja milloin niiden "lukuvalojen" pitäis palaa. ei nimittäin tapahdu mitään siitä katkaisijasta. oliskohan siinä mikä on niiden valojen pohjalla oleva piiri levystä jokin osa vahingoittunu, kun polttimot on ehjät, mutta niihin ei vaan virtaa tule. sulake tietenkin on myös ehjä. keskimmäisen pitäis varmaan syttyä kun ovi avataan....
liikkeessä taas hunajaa 
Opel Vectra B2 farkku 2.5 V6 24v -00 ja Opel Vectra 1.6i 16v -00
-
nuhapumppu
- 'Diplomat'

Joskus säädin noitten sisävalojen kanssa a2vectrassa ja oli virrat päällä niin poksahti pari kertaa sulake. Sitten kerran ei enää mennykkää valo päälle, noh piirilevystä oli kärähtäny yksi kohta ja siihen sitten hyppylangalla uutta tilalle ja taas toimi. Tosin enää ei toimi se viive siinä eli sammuu saman tien kun oven laittaa kiinni. Kattele piirilevystä näkyykö kärähtänyttä kohtaa ja juota ehjäksi se ja kato mitä se sanoo.
-
Riisikippo
- Minut on bannattu!
-
nuhapumppu
- 'Diplomat'

-
nuhapumppu
- 'Diplomat'

Onkohan toi sitten kaikissa vai vain tietyissä malleissa. Joskus yritin ettiä käytettynä valoa ja tarjouksia tuli noista aaykkösen valoista mutta ei ollut sisuksiltaan lainkaan samanlainen ku toi mun. Ja muistaakseni sanottiinkin että ei olis viivettä.Presterin kirjoitti:Kyllä mulla on ainakin -89 GLS Vectrassa viiveellä sisävalo.
-
Riisikippo
- Minut on bannattu!
kyllä itelläkin on ollu kahdessa eri GLS vecussa toi viive, ja just tuossakin mitä tarjosin on viive, joka on nyt sitten myyty jo..nuhapumppu kirjoitti:Onkohan toi sitten kaikissa vai vain tietyissä malleissa. Joskus yritin ettiä käytettynä valoa ja tarjouksia tuli noista aaykkösen valoista mutta ei ollut sisuksiltaan lainkaan samanlainen ku toi mun. Ja muistaakseni sanottiinkin että ei olis viivettä.Presterin kirjoitti:Kyllä mulla on ainakin -89 GLS Vectrassa viiveellä sisävalo.
-
Riisikippo
- Minut on bannattu!
-
nuhapumppu
- 'Diplomat'