Mittoja C- mallin wagon Vectran perätilasta?

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Coleman
'Kapitän'
'Kapitän'

Mittoja C- mallin wagon Vectran perätilasta?

Viesti Kirjoittaja Coleman »

Olis tarkotus ruveta tekemään koirahäkkiä takaluukkuun.. jos joku on tehny niin olis mahtava juttu jos olis vinkkejä, mittoja tai ideoita häkin tekoon.. Kiitos jo etukäteen! :lollis:
hulkster
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja hulkster »

mulla on HB malli niin paljon helpomalla pääsin kun ostin elukka kaupasta valmiin. hintaa nyt jonkin verran tulee mutta eipä tollanen verkkokaan ilmasta ole. ja jos on ystävällinen elukka kaupan myyjä niin antaa kokeilla autoon että mahtuuko.
Coleman
'Kapitän'
'Kapitän'

Näyttely häkki on vaan kolaritilanteessa tappava.. takaa kun tulee kaksi 50kg koiraa ja rautaverkkoa niskaan, niin sen tietää miten käy.. googlettamalla löyty yksi valmistaja mikä tekee kolari testattuja ja TÜV:n hyväksyttyja häkkejä, mutta maksaa kaikkinensa n. 800 euroa. Sen verran on hitsaus taitoa että tulee kyllä todella paljon halvemmaksi tehdä itse häkki..
hulkster
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja hulkster »

juu mukavaa puuhaahan tuo on väsäillä autoon kaiken näköstä. itse vedin hökin 2:lla liinalla kiinni kuorma koukkuihin niin luulisi kestävän pikku kolarit tosin piski ei paina ku kuutisen kiloa niin ei ihan niin kovalla voimalla liikahda sieltä ku 50 kilonen kirppusirkus
Coleman
'Kapitän'
'Kapitän'

:D
Vastaa Viestiin