Joensuun OCF tapaamiset!

Aluetoimintaa ja kokoontumisia ympäri Suomea
Riisikippo
Minut on bannattu!

Viesti Kirjoittaja Riisikippo »

Jube-setä kirjoitti:Se kameleontti onkin tosi hieno... :roll:

Toki vain minun mielipide.
eilen olin Henskulin autolla ton vieressä parkissa, kattelin vähän sitä autoo niin apparin takakaari ruosteessa, maalit oli siitä lohkeillu, takapuskuristakin oli maalit lähteny.. :lollis:
J.Toivanen
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja J.Toivanen »

^^ se taitaakin olla liikenteessä 24/7, tai näuin olen ainakin pannut merkille.
Saab 9-5 2.0T Linear Pro 2006
V-V
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja V-V »

J.Toivanen kirjoitti:^^ se taitaakin olla liikenteessä 24/7, tai näuin olen ainakin pannut merkille.
Ite en oo vielä nähny koko Kameli kalikkaa....ehkä mä oon tullu vaan vanhaks kun ei tule käytyy kaupungilla...ja laittelen vaan vanhaa autoo... :oops: :lollis:
Impala SS -62
Ford Model A 5W -31
Kadett C City -76 ja -77
Octavia vRS 4x4 -16
Erzki
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Erzki »

J.Toivanen kirjoitti:^^ se taitaakin olla liikenteessä 24/7, tai näuin olen ainakin pannut merkille.
Aika osuvasti sanottu :lollis: :lollis: miun pitäs kohta hankkia katolle se taksi merkki... tulee nähtyy vähän liiankin usein samat autot keskustassa kun ravaan koko ajan kuskina :lollis: :lollis:

Siitä kameleontti calibrasta vielä sen verran että siinä on myös pieniä valumia maalipinnassa :o ja se on myöskin myynnissä :roll: ei oo mikään voiman huippu kun siinäkin on 8v kone :lollis: :lollis:
2x Dodge + 1 Chevrolet work truck
J.Toivanen
'Diplomat'
'Diplomat'

ville, ite kun käyn kaupungissa (ja se on todella harvoin (yleensä humalassa)) niin näkyy toi kalikka liikkeellä.

Ite en ole tarkempaan kattonu tuota autoa :lollis: mutta kauempaa näyttää kohtuu siistiltä.
Erzki
'Diplomat'
'Diplomat'

on se kameleontti calibra ihan hienon näköinen :) alkaa vaan olemaan aika nähtyjä nuo DTM-etupuskurit kun joka calibrassa alkaa olemaan tollaset :what: eilen tuli vasta huomattua että siihen "siipi" calibraan oli ilmestynyt kahdet uudet lisävalot puskuriin :lol: nyt sen keula alkaa olemaan jo aika täynnä noista lisävaloista :lollis: :lollis:

Ei taida kukaan noista eilisistä calibra kuskeista olla foorumilla :-? niin ja ne eiliset calibrat oli just niitä calibroita jotka on lähes joka viikonloppuna kaupungilla ajelemassa :lol:
Riisikippo
Minut on bannattu!

se joka ajaa sillä isosiipi callella.. calle on entisen kaksosen ***** auto.. sillo ei ollu ku siipi... nykynen omistaja vaikuttaa aika vanhalta.. (kalju).. en sitten tiiä... mut toi kaksonen on mun tuttu... jos jotain kiinnostaa saada selville callen omistaja.. :D
Erzki
'Diplomat'
'Diplomat'

Riisikippo kirjoitti:se joka ajaa sillä isosiipi callella.. calle on entisen kaksosen ***** auto.. sillo ei ollu ku siipi... nykynen omistaja vaikuttaa aika vanhalta.. (kalju).. en sitten tiiä... mut toi kaksonen on mun tuttu... jos jotain kiinnostaa saada selville callen omistaja.. :D
semmonen juttu tosta librasta jäi vaivaamaan että onko se V6 vai Turbo koneella?
Ihan kuin olisin nähnyt tuon libran joskus perloksen pihalla :o tai sitten oon vaan kuvitellu että se on ollu tuo libra :lollis: :lollis:
Riisikippo
Minut on bannattu!

Erzki kirjoitti:
Riisikippo kirjoitti:se joka ajaa sillä isosiipi callella.. calle on entisen kaksosen ***** auto.. sillo ei ollu ku siipi... nykynen omistaja vaikuttaa aika vanhalta.. (kalju).. en sitten tiiä... mut toi kaksonen on mun tuttu... jos jotain kiinnostaa saada selville callen omistaja.. :D
semmonen juttu tosta librasta jäi vaivaamaan että onko se V6 vai Turbo koneella?
Ihan kuin olisin nähnyt tuon libran joskus perloksen pihalla :o tai sitten oon vaan kuvitellu että se on ollu tuo libra :lollis: :lollis:
ei sitten mitään tietoo tuosta koneesta.. :lollis:
KAtiko
OCF Member 2015

Viesti Kirjoittaja KAtiko »

Jos puhutte siitä tummasta calista jos on ihan kunnon kokonen siipi ja "tuning" etupuskuri ni se on ainaki V6 koneella :roll: sattuu olemaan tuttu joka sil ajelee :D
Bandicoot
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Bandicoot »

Erzki kirjoitti:Ei taida kukaan noista eilisistä calibra kuskeista olla foorumilla :-? niin ja ne eiliset calibrat oli just niitä calibroita jotka on lähes joka viikonloppuna kaupungilla ajelemassa :lol:
Myönnetään.. Minä olin sillä tummansinisellä "vakio" calibralla ja frendi oli just ostanu sen hopeisen ja lähdettiin sitten huvikseen joensuuhun pyörimään :lol:
J.Toivanen
'Diplomat'
'Diplomat'

tulihan se sieltä :lol:
Erzki
'Diplomat'
'Diplomat'

Bandicoot kirjoitti:
Myönnetään.. Minä olin sillä tummansinisellä "vakio" calibralla ja frendi oli just ostanu sen hopeisen ja lähdettiin sitten huvikseen joensuuhun pyörimään :lol:
Ajoitte vastaan siinä kaupungin kulmilla vähän jälkeen sen siilaisen rampin :lol: en sitten teidä huomasitteko minnuu kun ajoin sillä sinisellä "vakio" calibralla teitä vastaan :lol: piti ihan hieroo silmiä kun ajoitte vastaan :lollis: ei ihan aina nää kahta alkuperäis kuosissa olevaa calibraa peräkkäin ajelemassa :wink:
-SweetAngel90-
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja -SweetAngel90- »

J.Toivanen kirjoitti:eilissä iltana oli torin parkissa 5 calikkaa, se kameleontti ja joku siipimalli, lisäpitkillä varustettu ja pari "vakio" mallia... ja kaikki melkein vierekkäin.
Eikös siinä yhdessä ollu nää läxysvälöt persiissä? Se mikä oli siellä Dollyn puoleisena Kaluna..

Olitko muuten tuhonnu sen koskenperä (kossu :) ) -pullon yksin samana iltana vai mitenkä se oli, kun eihän sälli ollu edes humalassa. Itteeni kyl väsytti perkeleesti..
Enää ei jalkoja palele
J.Toivanen
'Diplomat'
'Diplomat'

täydestä alotin, hyvvee oli (piti muutaman keran tehdä lasiin lantattu versio. Niin laidalla oli se luxusvaloilla varustettu kalikka...
Lukittu