2d A-Corsan takakyljet
2d A-Corsan takakyljet
Saako 2-ovisen Corsan koko takakylkiä,ei siis pelkkiä kaaria,tarvikkeena mistään?Tai totta kai myös alkuperäisvaraosat kelpaisi jos jostain löytyisi kohtuu hintaan. On muhinut päässä jo pidemmän aikaa idea laittaa 3-oviseen tuollaiset ilman pullistuksia olevat takakyljet ja etulokarit. Eihän siinä nyt välttämättä mitään järkeä ole,mutta eihän autonlaittelua aina muutenkaan voi järjellä selittää
Olisi ainakin erillainen,kuin muilla ja toisaalta näyttäisi siltä,että olisi tehtaalta voinut rullata sellaisena.
Itse olen selvitellyt takakylkien saatavuutta tossa puoli vuotta sitten. Takakylkiä ei ainakaan silloin saanut mistään suomesta tarvikkeena. Merkkiliikkeestä saattaa vielä saada mutta hinta on sitten toinen juttu. Ulkomailla noita takakylkiä on vielä myynnissä mutta ainakin kun olen kysellyt 5 eri firmasta niin eivät rupea lähettämään tänne periferiaan.
Projektit on helppo aloittaa mutta vaikeita lopettaa
Ei riitä. Mutta kyllähän noita konttiperäisiä on ihan riesaksi asti, joten lähimmälle romikselle ja sieltä laikkaat sopivan palan irti. Ei luulis mansikoita maksavan?MME kirjoitti:No voi kakka,ei kyllä viittis tommoseen ruuheen mitään kovin kallistakaan ostaa. 2 ovisen kaaren korjauspalakaan ei taida millään riittää sitä 3 ovisen kylkipullistusta korvaamaan..?
Juu kyllähän tuo on mielessä käynyt,mutta todennäköisesti on romikselle päätyneessä autossa jo sen verran mätävikaa kaarissa,että joutuisi vielä kaaren korjaamaan siihen palaseen.Sitten olisi taas tuplasaumat takakyljissä.metake kirjoitti:Ei riitä. Mutta kyllähän noita konttiperäisiä on ihan riesaksi asti, joten lähimmälle romikselle ja sieltä laikkaat sopivan palan irti. Ei luulis mansikoita maksavan?MME kirjoitti:No voi kakka,ei kyllä viittis tommoseen ruuheen mitään kovin kallistakaan ostaa. 2 ovisen kaaren korjauspalakaan ei taida millään riittää sitä 3 ovisen kylkipullistusta korvaamaan..?