vectran vaihteisto
-
raider japa
- 'Kadett'

vectran vaihteisto
Vectra -91. Mikä pusla tai nivel on kulunut tai onko säätö poskellaan kun paikallaan ollessa kytkee ykkösvaihdetta päälle niin ei tahdo mennä kuin kakkosen kautta eli kakkonen ensin ja sieltä suoraan ykköselle.
siellä konehuoneen puolella läpiviennin jälkeen on vaihteensiirtimessä semmonen holkki joka kiristetään/löysätään 10mm avaimella--> saattaa liikahtaa joskus ja silloin ei mene vaihteet silmään.kokeile löysätä holkki ja liikutat sitä siirrintankoa aavistuksen jompaankumpaan suuntaan ja kokeilet paheniko vai paraniko.jos paheni siirrät hieman lähtökohdasta toiseen suuntaan. omassa vectrassa tangon paikka on suurinpiirtein silleen, että tangon karhennus ja holkin reuna ovat tasan.
Siellä vaihdekepin juuressa on kans sellanen muovinen holkki tms millä keppi on "kiinni" vaihteensiirtimessä
Vaikee selittää mutta näät sen kyllä kun otat suojapussin pois, se ei montaa euroa maksa, vaihda se suosiolla uuteen ennenkuin alat "säätämään"
Minulla oli siinä välystä.. ja oireili juuri samalla tavalla, paikallaan oli vaikea saada ykköstä silmään, muuten ei ongelmia.
Mun vectra oli -93
Vaikee selittää mutta näät sen kyllä kun otat suojapussin pois, se ei montaa euroa maksa, vaihda se suosiolla uuteen ennenkuin alat "säätämään"
Minulla oli siinä välystä.. ja oireili juuri samalla tavalla, paikallaan oli vaikea saada ykköstä silmään, muuten ei ongelmia.
Mun vectra oli -93