1.3s A-corsaan. GSI-A-corsan ruisku?
eipä siitä oikein mitään taitaisi tulla, puristukset olisi olemattomat ja palotila paljon isompi kuin poraus.. Eikös tuossa vaiheessa kannattaisi pistää jo koko 1,6-litrainen kone?
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
täytyypi sit yrittää sovittela se imusarja kii kanteen. olishan se varmaan mutta mulla ei oo kun 20mm vakaaja.. eiks 1.6 tarvi 22mm? ym ym jutskiaTuomas kirjoitti:eipä siitä oikein mitään taitaisi tulla, puristukset olisi olemattomat ja palotila paljon isompi kuin poraus.. Eikös tuossa vaiheessa kannattaisi pistää jo koko 1,6-litrainen kone?
Sulla jäi vissiin edellisellä sivulla huomaamatta/lukematta mun vastaus? Eli kertauksena: ei ole, huonompaan suuntaan muuttuu, ne on samat ruiskut (LE2 jetronic)^baxxter^ kirjoitti:juu:D onko siinä ees mitään järkee/hyötyä?metake kirjoitti:Tyhmä kysymys: Ymmärsinkö oikein, että sulla on nyt siinä irmelin ruutta jonka haluat korvata GSI:n ruutalla?
metake kirjoitti:Sulla jäi vissiin edellisellä sivulla huomaamatta/lukematta mun vastaus? Eli kertauksena: ei ole, huonompaan suuntaan muuttuu, ne on samat ruiskut (LE2 jetronic)^baxxter^ kirjoitti:juu:D onko siinä ees mitään järkee/hyötyä?metake kirjoitti:Tyhmä kysymys: Ymmärsinkö oikein, että sulla on nyt siinä irmelin ruutta jonka haluat korvata GSI:n ruutalla?
oho! jäi näkemättä.. no juu onneks en ehtiny sitä hommaan viä. kiitos ja
^baxxter^ kirjoitti:metake kirjoitti:Sulla jäi vissiin edellisellä sivulla huomaamatta/lukematta mun vastaus? Eli kertauksena: ei ole, huonompaan suuntaan muuttuu, ne on samat ruiskut (LE2 jetronic)^baxxter^ kirjoitti:juu:D onko siinä ees mitään järkee/hyötyä?metake kirjoitti:Tyhmä kysymys: Ymmärsinkö oikein, että sulla on nyt siinä irmelin ruutta jonka haluat korvata GSI:n ruutalla?
oho! jäi näkemättä.. no juu onneks en ehtiny sitä hommaan viä. kiitos ja![]()
![]()
![]()
imusarjathan on erimuotoset? kumpikohan ahdistaa enemmän? tuli vaan mieleen
Minulla on tyhjä E16SE kansi irrallaan (ostakaa pois
), ja siitä on valokuviakin olemassa, mutta en pääse niihin käsiksi ennen viikonloppua. Voin laittaa silloin kuvan imupuolesta näkyviin ja tarvittaessa mittailla kanavien paikkoja suhteessa kiinnityspultteihin. Käsittääkseni kanavien paikoilla on 1,3 ja 16SE kansissa korkeuseroa noin 1-2 cm luokkaa, joten sovitustyötä on kyllä tiedossa. Myin aikanaan E16SE ruiskupaketin nimimerkillä Saku_Tiainen (meniköhän oikein) kirjoittelevalle kaverille, ja muistaakseni hän sovitti imusarjan ja ruiskun 1,3 koneeseen. Taisi olla niin, että imusarjaan joutui hitsaamaan lisää tavaraa, että sai kiinnityspulttien reiät oikealle korkeudelle.
Ja tosiaan vielä siitä ruiskun vaihdosta. Minäkään en näe mitään syytä, miksi Irmscherin ruisku pitäisi korvata Gsi:n Jetronic ruiskulla.
Ja tosiaan vielä siitä ruiskun vaihdosta. Minäkään en näe mitään syytä, miksi Irmscherin ruisku pitäisi korvata Gsi:n Jetronic ruiskulla.