Oon tässä ajatellu vaihtaa farkkuun uretaanipuslia ja ajattelin sitt kysyä että mitkä puslat nyt olis ainakin hyvä hommatta? Autolla ajettu 113000km ja tietääkseni yhtäkään puslaa ei ole vaihdettu. Keulasta kuuluu pieni kolina ja ajattelin sitte koittaa vaihtaa sinne uretaanipuslia vanhoje tilalle jospa vaikka kolin katois! ja sitten toki taakse samalla vaihtais. Onko etu- ja taka kallistuksenvakaajan paksuudet mitkä 02.vm 2.2l koneella varustetussa vectrassa? Mistä nuita powerflex puslia kannattaisi tilailla pienellä toimitusajalla ja suht edullisesti. Slamit.net oon selannu ja prostreet käytynä läpi mutta onko muita paikkoja...
Juu en pääasias sen kolinan takia aiokkaa niitä vaihtaa vaan että saa samalla alustaa jäykemmäksi jos se nyt niin paljon muuttuu kun olen saanut ymmärtää ja nuo koiranluut pitäisi kyllä vaihtaa jos kolina niistä kuuluisi! mutta mutta koiteeen vikaa paikantaa niin tietäisi enemmän, ääni kuuluu vasemmalta edestä, ja silloin kun ajaa loivaan mutta jyrkkä reunaiseen kuoppaan..tarpeeksi vaikesti selitetty