jansku09 kirjoitti:vedetääs taas vähä ot:n puolelle mutta mutta nytku on puhuttu tosta 3 litrasen laitosta vectraa=) ni miten vitus siint saa toteutettuu etuvetosen=) vai pitääkö taakse vaitaa perä? voi vastata myös yv:llä jos oisin vaikkas eka kahjo joka tota lähtis koittamaa suomes=) heh
Vectra-A 2.5 V6 MYYTY
- ascona gt
- 'Admiral'

- Viesti:
Kadett C, Ascona C, Vectra C, vectra b, astra g CCCbgTänään piti sitte vaihtaa ooppeliin uusi lämppärin kenno, ei poka meinannu yhen asteen pakkasellakaan tarjeta. Mutta kyllä ny o lämmintä
Samaten TC-valo alkasi kettuilemaan, mutta siitä onneksi selvittiin abs:n kehien putsauksella.
Edelleen on meininki vaihtaa autoa ja merkkiä. Tosin haussa oleva merkki on vaihtunu Nelivetooseen Audiin..
Samaten TC-valo alkasi kettuilemaan, mutta siitä onneksi selvittiin abs:n kehien putsauksella.
Edelleen on meininki vaihtaa autoa ja merkkiä. Tosin haussa oleva merkki on vaihtunu Nelivetooseen Audiin..
Kojelaudan alaosan ku purkii niin saa kennon näkyville. Pari klemmaria irti moottoritilan puolelta ja siinä se.koukkula kirjoitti:oliko minkälainen homma vaihtaa se kenno? oon miettiny että vois omasta käyttää irti ja yrittää putsata!
Suosittelen kuitenki laittamaan suoraan uuden, itekki yritin eka putsia tota vanhaa kennoa, mutta huonolla menestyksellä. Vttumaista alakaa uudestaan päästään vesiä pois ja irrotteleen kennoa ku ei lämmintä tuukkaan kunnolla...
joo kiitti vinkistä, taijanki täsä hommailla sitte uuven tai uutta vastaavan..
tässä ku on vielä toista kuukautta aikaa värkkäillä kaikkia pientä ennenku maalataan auto ja laitan sen takasin liikenteeseen!
tuntuuko sulla selevä ero lämmössä ku kierrättää moottoria paikoillaan? siis suuttimelta tulevan ilman lämmössä.. mulla ainaki puhaltaa heti lämpimämpää ku nostaa kierrokset vaikka 3000 tuntumaan! taitaa vaan vesi kiertää tehokkaammin kennossa mutta onko se normaalia?
tässä ku on vielä toista kuukautta aikaa värkkäillä kaikkia pientä ennenku maalataan auto ja laitan sen takasin liikenteeseen!
tuntuuko sulla selevä ero lämmössä ku kierrättää moottoria paikoillaan? siis suuttimelta tulevan ilman lämmössä.. mulla ainaki puhaltaa heti lämpimämpää ku nostaa kierrokset vaikka 3000 tuntumaan! taitaa vaan vesi kiertää tehokkaammin kennossa mutta onko se normaalia?
tämmöstä tänään
Empä oo tutkinu. Mutta tottahan se suuttimista tuleva ilma kuumenee samalla kun moottorin lämmöt nousee paikallaan konetta kierrättäessä.koukkula kirjoitti:joo kiitti vinkistä, taijanki täsä hommailla sitte uuven tai uutta vastaavan..![]()
joo voihan se tieten olla ihan normaalia! mulla kans semmonen kummallisuus että ajossa puhaltaa tuulilasille paljon viileämpää ilmaa kuin sivusuuttimista, parkissa sitte tasottuu! kovalla pakkasella oikeen huokuu viileää ilmaa naamalle ku samalla sivusuuttimista tullee normaalisti kuumaa.. en oo kyllä asiaa sen tarkemmin tutkinu mutta aina se on tuommonen ollu
sori jos mennee liian OT:ksi.. ja tästä kännitopicciin
sori jos mennee liian OT:ksi.. ja tästä kännitopicciin
tämmöstä tänään
Missä oli uudestaan myynnissä (linkkiä?) ?smok86 kirjoitti:oliks vectrassa jotain vikaa vai annoitko johonkin autoon vaihdossa ku näyttäis olevan taas myynnissä.? itekkin kattelin sitä osto aikeissa.Legenda kirjoitti:Nyt on vectra saanut uuden omistajan. Auton bongaa nyt sitten tampereen suunnilla.
http://www.nettiauto.com/1098679
Sehän pitäs melekeen käyä hakemasa kuleksimasta...
Sehän pitäs melekeen käyä hakemasa kuleksimasta...