petrih kirjoitti:Tänään lähti tilaukseen 2.8 V6 turbo, kiitos vain vinkeistä itse kullekin.
Nyt sitten odotellaan.. en tiedä meneekö näissä hieman "erikoisemmissa" malleissa pidempään kuin se normaali 2kk.
Niin tosiaan, onnea hyvälle valinnalle, paljonkos teikäläiselle niitä
kaakkeja luvattiin 230 vai 250?
Ainaki meikäläiselle on hieman epäselvää mitä tulossa on.
Juu 250hv Vectra on tulossa, se on jo vahvistettu.
Toimitusajaksi annettiin 12-14 viikkoa, aika paljon pidempi kuin jonkun jo aiemmin mainitsema pari kuukautta.
Tuli tossa eilen ostettua 2.0T sport wagon.. kyllä menee huomattavasti paremmin ku vanha (x20xev) astra caravan.. Huomenna olis tarkotus karalalle turbotechiin soitella ja kysellä vähän lisä voimasta.
Miestä on kehuttu maasta taivaaseen joten en edes muita paikkoja mieti..
petrih kirjoitti:Tänään lähti tilaukseen 2.8 V6 turbo, kiitos vain vinkeistä itse kullekin.
Nyt sitten odotellaan.. en tiedä meneekö näissä hieman "erikoisemmissa" malleissa pidempään kuin se normaali 2kk.
Itse tilasin auton 18.11.2006. Saan sen 19.01.2007.
Onnea uudelle autolle ja mikä ettei myös miehelle.
Blogissani on maanantaina laitettu hiukan infoa. Nyt tuo uusi auto-blog löytyy tokana ylhäältä alkaen. Kuvia on yksi ja sen saa suuremmaksi klikkaamalla sitä.
Sir Vili kirjoitti:Blogissani on maanantaina laitettu hiukan infoa. Nyt tuo uusi auto-blog löytyy tokana ylhäältä alkaen. Kuvia on yksi ja sen saa suuremmaksi klikkaamalla sitä.
Joutui itse myös sortumaan 2.8T activeselectiin farkkuna, sporttina, bisnespaketilla ja OPC:n helmoilla sekä irmelin merkittömällä maskilla. Kivaa! Nyt odotellaan ja myydään Omega.