Kytkin jää pohjaan?
Kytkin jää pohjaan?
Emäntä soitteli äsken ja sanoi että astran kytkin jää välillä pohjaan liikennevaloissa. Itse en keksi muuta kuin että vaijeri jäätyy, tai sitten levy jumittaa akselilla. Onko muilla ollut vastaavia ongelmia? Kaasuvaijeri on ainakin itsellä jäätynyt joskus talvisin. Autona 1.6 -96 astra.
Joo, jotain tuommosta arvelinkin. Ihme homma kun ei mun ajossa oo tehny tuota ikinä. Ei huvittas myöskään näillä pakkasilla alkaa sitä tutkimaan. Vaijeri on kyllä ihan uus että en sitten tiiä että oisko se kerenny näin äkkiä rispaantumaan. Täytyy seurailla miten se pelaa että joutuuko sitten remppa hommiin.
Itsellä jäi Kadetissa kylmällä moottorilla kerran kytkin auki, pakkasta oli jotain -20. Se sitten piti moottoritilasta sitä sopivasti näkyvillä olevaa kytkimen vipua kääntää käsillä että otti taas kiinni. Kunhan moottori lämpeni niin alkoi taas pelaamaan hyvin, mutta kiusallinen se oire kyllä on.
Vanhassa ehdottomasti vara parempi!
-81 Kadett Super 1,2N
-84 Corsa TR 1,3 S
--------------------------
-81 Kadett Super 1,2N
-84 Corsa TR 1,3 S
--------------------------
Welcome to my life. Mihin tahansa muija koskee, ni siinä rupeaa ilmenemään ihmeellisiä vikoja, joita mun käytössä ei ikinä ilmene. Esim. eilen astrassa meni hälyt päälle kun otti avaimet ratista. Myös sulakkeita meillä menee enemmän kuin kellään, ja vain silloin kun emäntä tekee jotain..OpelAtsa kirjoitti:Ihmettelin vaan sitäkin että minun ajossa ei tuota tee vaan tuo emäntä saa sen jäämään pohjaan.
Sori offtopicista, oli pakko.
"Haista hurri vittu" - Lurttinen
hah! luulin olevani ainoa torvelo...TJT kirjoitti:Mulla oli kadetissa kulunut kykäpolkimen viereen lattiamattoon reikä ja spedu jäi välillä kulmastaan siihen kiinni ::D
Pikkaisen tuli ekalla kerralla ihmeteltyä jotta miksei se poljin nousekkaan sieltä ylös
t:Ville
"Älä tuhlaa rahojasi, vaan
rällää ja ryyppää ne"
rällää ja ryyppää ne"
Eihän vaa muijas vasen jalka lepää kytkinpolkimen päällä "varmuuden vuoksi". Oma teki aikanaa sitä.. joutu vähän ripittämään asiastaOpelAtsa kirjoitti:Joo tuossa tuli paljon tsekkaamisen arvosia seikkoja. Ihmettelin vaan sitäkin että minun ajossa ei tuota tee vaan tuo emäntä saa sen jäämään pohjaan. Pakkasta meillä on ollu noin -25C että matot ainakin jäätyy.
t:Ville
rällää ja ryyppää ne"
rällää ja ryyppää ne"
Ahhahhah!!B-Na kirjoitti:Welcome to my life. Mihin tahansa muija koskee, ni siinä rupeaa ilmenemään ihmeellisiä vikoja, joita mun käytössä ei ikinä ilmene. Esim. eilen astrassa meni hälyt päälle kun otti avaimet ratista. Myös sulakkeita meillä menee enemmän kuin kellään, ja vain silloin kun emäntä tekee jotain..OpelAtsa kirjoitti:Ihmettelin vaan sitäkin että minun ajossa ei tuota tee vaan tuo emäntä saa sen jäämään pohjaan.
Sori offtopicista, oli pakko.
OT jatkuu, sorry mutta pakko..
Ekan Asconan aikaan vuosia sitten sillonen emäntä tuli kaupasta kotia johtonippu kädessä.
"Siellä jalkatilassa roikku tämmösiä, revin pois ettei sotkeennu jalkoihin".
Ton jälkeen autosta hävis käytännössä kaikki sähkövermeet.. oli helvetin kiva alkaa arvailemaan mikä on mistäkin.
Akka käveli kauppaan ton jälkeen..
Ford Mondeo 1.8 STW
on kyllä OT pahasti mutta niin hyvä että naurattaa vois vähän sappi kiehahtaa kun muija tulis joku johtonippu kädessä kaupasta.HMS77 kirjoitti: Ahhahhah!!![]()
OT jatkuu, sorry mutta pakko..
Ekan Asconan aikaan vuosia sitten sillonen emäntä tuli kaupasta kotia johtonippu kädessä.
"Siellä jalkatilassa roikku tämmösiä, revin pois ettei sotkeennu jalkoihin".
Ton jälkeen autosta hävis käytännössä kaikki sähkövermeet.. oli helvetin kiva alkaa arvailemaan mikä on mistäkin.
Akka käveli kauppaan ton jälkeen..
toisaalta mietin kesäkumeihin painevahteja että ei menis paskaksi jos satuu joku naula löytyyn kumiin.
nm. kerran käynyt itselle.

Niin no suoralla, mutta entäs mutkaan...