perse..
eli tämmönen probleemi oli ettei tuossa mun corsass (B 1.7D) mee ykkönen ja kakkonen päälle..
epäiltiin aluks että olis lootikko kohmeessa ja siks ei oikein mee..
mut kyllä tuota saa samallalailla runnoo vielä kun on auto kunnolla lämmenykin..
mitä tässä nyt kannattas ekana alkaa tarkastelemaan? vaihekepin niveliä/vivustoo? vai öljyjäkö lootaan pitäs vaihtaa välillä? ei nimittäin mitää hajua että onko sinne edes vaihdeltu.. ilmeisesti tuo öljynvaihtoki tehty helpoks?tuttu puhu jotai öljynipasta..
ikävältä tuntuu kun joutuu hammasta purren paskat housussa runttaamaan vaihdetta silmään että pääsis liikenteeseen.. kyllähän tuo voimalla paikalleen muljahtaa mut eipä paljo innostas..
enpä tiiä kuuluuko tämä tänne kiisseli puolelle vai tuonne voimansiirtoon mut jos joku osais jotai kertoo mulle.. varmaan viikonloppuna alettava ettiä jostai tuota vikaa..
corsassa ei mene 1 ja 2 silmään..nyt menee
eihän tuo paha hinta ole jos tuolla saa kuntoon..
mutta mitenhän paha tuo olis asentaa itse.?
ei oo peukalo ihan keskellä kämmentä.
pinnaakin riittää todella vähän, tupakkalakkoo aloiteltu ja tipaton tammikuu takana eli kaikki mahdolliset kaaoksen mahdollisuudet olis kyllä
mitähän pelkkä osa maksaa..?
mutta mitenhän paha tuo olis asentaa itse.?
ei oo peukalo ihan keskellä kämmentä.
mitähän pelkkä osa maksaa..?
isälle soittelin että ehtiskö viikonloppuna apuna kattoo tuota että missä vika. Noh isä kohta soitti takas että vie yhdeltä
no ei onneks ollu iso vika.. vaihteensiirtäjän tapin olivat vaihtaneet (konehuoneen puolelle) ja siinä se..
hintaa tuli tuon 3.49€ tapin vaihdolle ja vaihteiston perus säädölle yhteensä 42€ ja vielä puolen tunnin päästä auton viennistä tuli teXtari että auton saa noutaa..
mukavaa palvelua.. ja samalla sai kuolailla uutta corsaa.. olis sellanen 1.3CDTI kyllä mukava..