Joopa joo....sanos toi pumppu ittensä irti, ja nyt kiinnostais tietää että mistä Turun alueelta (tai sit koko maasta) sellaisen saisi halviten ja/tai nopeiten?
Kone on x20dth...ja joku päästökoodi? Mistä sellaisen näkee?
Ruiskutuspumppu diesel veccuun...?
Ruiskutuspumppu diesel veccuun...?
525 d -00 aut.
Re: Ruiskutuspumppu diesel veccuun...?
Voin olla väärässä, mutta eikös kaikki X20DTH:t ole euro3:sia? Minulle pumpun myynyt saksalainen tahtoi tietää tunnisteeksi onko EGR venttiili metallia vai muovia tai sitten pumpun numeron. Toisaalta se sanoi, että muutos olisi tapahtunut 03/99, mutta Y20DTH:ta on toisen lähteen mukaan alettu tehdä vasta 10/00. Sekasinhan noitten kanssa meneeTimo kirjoitti:Kone on x20dth...ja joku päästökoodi? Mistä sellaisen näkee?
Asiaan saatiin tänään selkeyttä.
Pumpun rungosta tarvii osanumeron, ja päästökoodikin löytyi Turun Autohallista...
Autosähkö ja Dieselhuolto Häkkinen Oy tekee pumpunvaihdon 1800 egeen....+ imusarjan ja venttiilikopan tiivisteen päälle.....taitaapi olla halvin paikka moiseen remppaan?
Pelkkä pumppu kun maksaa halvimmillaan paikas ku paikas n. 1500-1600 egee.
Itse kun ei sitä sit pysty tekemään, tarvii kaikennäkösiä ja kokosia erikoistyökaluja ja siihen joitakin säätöjä vielä päälle.
Pumpun rungosta tarvii osanumeron, ja päästökoodikin löytyi Turun Autohallista...
Autosähkö ja Dieselhuolto Häkkinen Oy tekee pumpunvaihdon 1800 egeen....+ imusarjan ja venttiilikopan tiivisteen päälle.....taitaapi olla halvin paikka moiseen remppaan?
Pelkkä pumppu kun maksaa halvimmillaan paikas ku paikas n. 1500-1600 egee.
Itse kun ei sitä sit pysty tekemään, tarvii kaikennäkösiä ja kokosia erikoistyökaluja ja siihen joitakin säätöjä vielä päälle.
525 d -00 aut.