Vectra A -94 pissapoika toimii milloin itse haluaa...
Vectra A -94 pissapoika toimii milloin itse haluaa...
Toi homma alkoi n. 1kk sitten ja on nyt pikku hiljaa pahentunut.
Eli kun painan pyyhkijöiden viikseä, pyyhkijät kyllä toimii, mutta pissapoika on "ummessa". Aina välillä, siis satunnaisesti, saattaa toimia eli ruikkii useammankin kerran peräjälkeen, mutta sitten tulee 10-30 painokerran tauko. Alkanu hivenen vituttamaan, kun paskakeleillä joutuu ajamaan...
Itse oon funtsinu, et joko viiksessä on kontaktivikaa tai sitten pissapojanpumppu oireilee.
Onko toi pumppu siellä säiliön pohjalla vai jossain muualla?
Onko muilla ollut vastaavaa vikaa?
Eli kun painan pyyhkijöiden viikseä, pyyhkijät kyllä toimii, mutta pissapoika on "ummessa". Aina välillä, siis satunnaisesti, saattaa toimia eli ruikkii useammankin kerran peräjälkeen, mutta sitten tulee 10-30 painokerran tauko. Alkanu hivenen vituttamaan, kun paskakeleillä joutuu ajamaan...
Itse oon funtsinu, et joko viiksessä on kontaktivikaa tai sitten pissapojanpumppu oireilee.
Onko toi pumppu siellä säiliön pohjalla vai jossain muualla?
Onko muilla ollut vastaavaa vikaa?
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
-
powerofopel
- 'Diplomat'

-
powerofopel
- 'Diplomat'

No ei tod...powerofopel kirjoitti:niimpäJ.P.S kirjoitti:Niin tai sitte säiliössä pelkkää vettä joka jäätyy välillä..
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Joo-o.... Ton viiksen vaihdoin vuosi sitten helmikuussa, eikä tuo vika ole poistunut...
Välillä toimii moitteetta, sitten ykskaks tilttaa...
Eli kai se on sitten seuraavaksi ostettava uusi pissapojanmoottori.
Ja onko se moottori tosiaan siinä säiliön kyljessä ylhäällä oleva mötikkä?
Välillä toimii moitteetta, sitten ykskaks tilttaa...
Eli kai se on sitten seuraavaksi ostettava uusi pissapojanmoottori.
Ja onko se moottori tosiaan siinä säiliön kyljessä ylhäällä oleva mötikkä?
Omassa Vectrassa pumppu on säiliön kyljessä sen alaosassa lokasuojan sisällä. Konehuoneen puolella oli valonpesureiden pumppu kunnes sen poistin. Oma pumppuni lopetti toiminnan sekoitulaan aikana edellämainitulla tavalla. Hain pari viikkoa sitten Biltemasta uuden pumpun (8.90€) ja vaihdoin sen niin alkoi toimimaan, tuli vaan tehtyä asennus hieman sinnepäin niin jäi vähän vuotamaan, pitää korjata sen kun jaksan irroittaa renkaan autosta.