Moro!
Ois itellä tuon F Astran leditys mielessä. Viime vuonna ainakin täällä oli sellaiset tosi hyvät ohjeet mittariston ja keskikonsolin valojen leditykseen. Oiskohan niitä vielä saatavilla?
kolava kirjoitti:Moro!
Ois itellä tuon F Astran leditys mielessä. Viime vuonna ainakin täällä oli sellaiset tosi hyvät ohjeet mittariston ja keskikonsolin valojen leditykseen. Oiskohan niitä vielä saatavilla?
wekkuli80 kirjoitti:Oisko kellään tietoa miten monta ja mitä polttimoita menee noitten nappuloitten ja näyttöjen taakse? (Kuva)[/img]
Kiinnostaisi minuakin. Ymmärtääkseni pieniä lasikantaisia. mutta määrää en uskalla edes veikata. Kymmenkunta varmaan. Vapun jälkeen tiedän kun kerkeän ottaa omasta irti ja kattoa.
En löytänyt haulla, mutta kiinnostaisi näin aluksi että kuinka monta lediä ja millä kannalla menee tuohon G Astran mittaristoon, jos tilaa tuolta xenonled.com:ista. Saa toki kertoa minkä mallisia menee tuohon keskikonsolin näyttöön ja nappuloiden taakse, ja kuinka monta?
GAstraS kirjoitti:En löytänyt haulla, mutta kiinnostaisi näin aluksi että kuinka monta lediä ja millä kannalla menee tuohon G Astran mittaristoon, jos tilaa tuolta xenonled.com:ista. Saa toki kertoa minkä mallisia menee tuohon keskikonsolin näyttöön ja nappuloiden taakse, ja kuinka monta?
Itse mittaristoon menee neljä kappaletta, helppo vaihtaa. Alkuperäiset ruskea/valkokantaisia
Keskikonsoliin kaksi diginäytön taakse (vihreä kanta), ja kaksi sen lämmityksen säätimen taakse (sininen kanta).
Käsittääkseni noihin kaikkiin käy samat polttimot. Tein itse omat ja laittelin vain eri kokoiset etuvastukset.
Jos laitat valokatkaisimeen, joutuu kolvaamaan suoraan piirilevylle, samoin jos haluaa tyynätä penkinlämmittäjien katkaisijat.
GAstraS kirjoitti:En löytänyt haulla, mutta kiinnostaisi näin aluksi että kuinka monta lediä ja millä kannalla menee tuohon G Astran mittaristoon, jos tilaa tuolta xenonled.com:ista. Saa toki kertoa minkä mallisia menee tuohon keskikonsolin näyttöön ja nappuloiden taakse, ja kuinka monta?
Itse mittaristoon menee neljä kappaletta, helppo vaihtaa. Alkuperäiset ruskea/valkokantaisia
Keskikonsoliin kaksi diginäytön taakse (vihreä kanta), ja kaksi sen lämmityksen säätimen taakse (sininen kanta).
Käsittääkseni noihin kaikkiin käy samat polttimot. Tein itse omat ja laittelin vain eri kokoiset etuvastukset.
Jos laitat valokatkaisimeen, joutuu kolvaamaan suoraan piirilevylle, samoin jos haluaa tyynätä penkinlämmittäjien katkaisijat.
Montako lediä tohon lämmönsäätimeen menee? 4 vai 3 ? Mittaristoon ja kellonäyttöön F astrassa ainakin menee täysin samat polttimot kantoineen, mutta meneekö tuohon lämmönsäätimeenkin samanlaiset polttimot tuolla T5+B8.5D kannalla? Kattelin vaan tuon yhden projektin kuvia ja mietin, että onko ne ihan samoja kuin muutkin.