p....rkele! Calikassa vaan viat lisääntyy....
p....rkele! Calikassa vaan viat lisääntyy....
Äsken oli latausongelmia. Uus laturi ja kivaa oli vähän aikaa. Sit rupes neliveto temppuilee enemän ku normaalisti:) Sit äsken tultiin kotia päin ja vähän ennen pihaa pukkas nesteet pihalle. Lämmöt ihan normaalit ja vasta lisäsin nestettä normi tarkastuksen ohessa. Mut ei s..tana! Koko ajan vaan viat lisääntyy ja pahenee.......Pitäisköhan myydä auto pois ku työmatkan takia tarvii luotettavan pelin jokapäiväiseen käyttöön eikä todellakaan oo varaa rempata koko ajan. Saatika et olis oma talli jossa pajostaa. Mut näin mulla! Mites muilla menee näin keskiviikkona?:)
Ahdin määrää tahdin....
-
keltanokka
- 'Diplomat'

Näinhän se tuppaa menemään, kilometrejä kun tulee niin viat sen mukana.....
Välillä tuntunu että Opelin kohdalla että viat on toiseen potenssiin suhteessa kilometreihin....
Joskus ajatellu että 50tkm enempää Opelia ei kannata pitää, jollei ruuvaaminen kiinnosta. Toisinaan sen unohtanu tyystin kun lähes 350tkm ajettu peli toiminu vähänkin pidemmän aikaa ilman osien vaihtamista. Ainakin Opeli opettaa pitkää kärsivällisyyttä, ja oppiihan siinä samassa auton tekniikastakin jotain..... 
- Ooppelijanne
- 'Senator'

- Viesti:
Re: p....rkele! Calikassa vaan viat lisääntyy....
Kai rahaa sentään on autoa huoltaa, jos ei, olisi ehkä kannattanut valita joku auto joka on hiukan halvempi ylläpitää kuin neliveto.kaastinen kirjoitti:Äsken oli latausongelmia. Uus laturi ja kivaa oli vähän aikaa. Sit rupes neliveto temppuilee enemän ku normaalisti:) Sit äsken tultiin kotia päin ja vähän ennen pihaa pukkas nesteet pihalle. Lämmöt ihan normaalit ja vasta lisäsin nestettä normi tarkastuksen ohessa. Mut ei s..tana! Koko ajan vaan viat lisääntyy ja pahenee.......Pitäisköhan myydä auto pois ku työmatkan takia tarvii luotettavan pelin jokapäiväiseen käyttöön eikä todellakaan oo varaa rempata koko ajan. Saatika et olis oma talli jossa pajostaa. Mut näin mulla! Mites muilla menee näin keskiviikkona?:)
Omaani vaihdoin ensimmäisen omistusvuoden aikana melkein kaikki kuluvat osat, ja siitä lähtien onkin lähes ongelmitta saanut ajaa. halpoja vuosia on ollut jälkikäteen.
Voihan toki myös ostaa toimivan auton, ajaa niin kauan kuin paikat kestää, haukkua huonoksi ja myydä pois.
Calibra -92 C20XE Manta B -77 *24** Manta B *varaosina* Omega 2.4 *paalissa*
"Never drive faster than your guardian angel can fly"
"Never drive faster than your guardian angel can fly"
Nimenomaan!!
kuluvia osia ja öljyjä itse vain vaihdellut ja astralla olen röpötellyt nyt 100000 (kertaakaan tielle jäämättä)
ei ne autot ilman huoltoa kulje!!
kuluvia osia ja öljyjä itse vain vaihdellut ja astralla olen röpötellyt nyt 100000 (kertaakaan tielle jäämättä)
ei ne autot ilman huoltoa kulje!!
--One should always live a life like a dog.... If you cant eat it or play with it... Piss on it and walk away....--
Vectra B 2.6 V6 Sport -2001
Saab 9-3 2.0T -99
Vectra B 2.6 V6 Sport -2001
Saab 9-3 2.0T -99