calibran korkeus (x20xev)
calibran korkeus (x20xev)
Mikä on calibran korkeus pyörän navasta lokarinkaareen, edessä ja takana vakio alustalla??
En muistanu itse mitata ennen madallusta, tuntuu ettei takapää tipahtanu yhtään...
En muistanu itse mitata ennen madallusta, tuntuu ettei takapää tipahtanu yhtään...
Vectra -07
Meriva -03
Meriva -03
Tuossa kaivelin serchilla vuoden takaiset mitat omasta vakioalustasta(4x4) ja edessä oli 33,5cm ja takana 36cm.
Vanhat jousesi olivat varmaan jo kuoleentuneet ja uusillakin menee hetkenaikaa asettua aloilleen,niin tulee varmasti vielä peräkin tippumaan jonkinverran.
e:niin ja itsellä tällä hetkellä X20XEV libran jouset alla ja samalla korkeudella tuo näyttäisi olevan kuin orggiksillakin.
Vanhat jousesi olivat varmaan jo kuoleentuneet ja uusillakin menee hetkenaikaa asettua aloilleen,niin tulee varmasti vielä peräkin tippumaan jonkinverran.
e:niin ja itsellä tällä hetkellä X20XEV libran jouset alla ja samalla korkeudella tuo näyttäisi olevan kuin orggiksillakin.
-
jeppe jääkarhu
- 'Diplomat'

-
jeppe jääkarhu
- 'Diplomat'

-
Caliisuttaja
- 'Admiral'

- Viesti:
-
Caliisuttaja
- 'Admiral'

- Viesti:
Kyllähän toi turbokone ainakin painaa enemmän mut onhan siinä varmaan jäykemmät jousetkin taas toisaalta.

Jos tää oli mulle osotettu niin juu, kyllähän siellä tulee aina sillon tällön pyörittyä. Esimerkiks Hesburgerin kulmilla....toivottavasti oon ajellu asiallisestiTepi kirjoitti:bytheway, onkohan calibrasi pyöriny hervannassa joskus tai sit on joku muu...
-
jeppe jääkarhu
- 'Diplomat'

joo kyl se on toiminu.. paitsi että tossa talven tullessa rupes takaiskareista kuuluun naaksunaa. EN LAITA iskareitten piikkiin kun asia on vielä tutkinnan alla että johtuuko äänet mahdollisesti puslista tai iskareitten alapään kiinnityksestä yms. kova pohjaus... Muuten on kyllä ihan toiminu omassa kaupunki ajossa, paha noin yleisesti muihin verrata kun muista ei kokemuksia.. sopivan jämerä -35mm jousilla
Vectra -07
Meriva -03
Meriva -03