millä sais pidettyä kadetin ovien lukot sulana??
millä sais pidettyä kadetin ovien lukot sulana??
elikkä olisko keinoja millä sais kadetin lukot pysymään sulana. Pääsis ees yhen kerran pakkasellaki sisälle ilma että jotuu sulattaa lukot...
raketilla taivaaseen!!
- julma juha
- 'Admiral'

Paras ja ainoa konsti kadetin lukkojen pakkasellakin toimimaan saamiseen on seuraavan lainen...Pura lukot pois .Pese ne hyvin jollain rasvanpoistoaineella.Uita puhdistetut lukot aseöljyssä siten että ne on varmasti hyvin öljyssä .Saman tempun teet myös niille varsinaisille lukkolaitteille ja sit kasaan ja ylimääräset öölit rätillä vex ja ei tartte enää lukkojen kanssa kiroilla.
Itse 5vuotta kadeemin omistaneena tämä oli ainoa joskin radikaali toimenpide.
PS: kannattaa laittaa samalla ne "kosteussulkumuovit" kunnolla ja mahdollisimman tiiviiksi >>
Ei kerää kondensiovettä niin rankasti oven sisälle...Ja suhiseekin vähemmän
Itse 5vuotta kadeemin omistaneena tämä oli ainoa joskin radikaali toimenpide.
PS: kannattaa laittaa samalla ne "kosteussulkumuovit" kunnolla ja mahdollisimman tiiviiksi >>
Ei kerää kondensiovettä niin rankasti oven sisälle...Ja suhiseekin vähemmän
Pitipä sattua ja näin viimeisenä työpäivänä
Mä oon pannu niihin crceetä tai vastaavaa, lukkosulia ja lukkoöljyjä.
Ovien tiivisteisiin silikonityynyä tai jäähdytysnestettä, ei auta vaikka lukko aukeaa, kun tiivisteet on jäässä.
Pitää vaan riittävän usein muistaa laittaa, suojalla ja pakkasella sekä jokaiseen lukkoon myös bensakorkin lukkoon. Kaikkein hauskinta on kun bensamittari ilmoittaa pimeellä ja kuolleella asemalla, että sinulla on 2 min aikaa tankata viimenen 20 €si ja bensakorkin lukko on umpijäässä...
Ovien tiivisteisiin silikonityynyä tai jäähdytysnestettä, ei auta vaikka lukko aukeaa, kun tiivisteet on jäässä.
Pitää vaan riittävän usein muistaa laittaa, suojalla ja pakkasella sekä jokaiseen lukkoon myös bensakorkin lukkoon. Kaikkein hauskinta on kun bensamittari ilmoittaa pimeellä ja kuolleella asemalla, että sinulla on 2 min aikaa tankata viimenen 20 €si ja bensakorkin lukko on umpijäässä...
...
pitää kyllä varmaan tässä joku kaunis päivä ottaa ja purkaa nuo kaikki lukot irti ja ja puhdistaa ne ja uittaa aseöljyssä... toivotaan että se auttaa ku ei jaksa aina arpoo että pääseekö autoon vai ei... mulla kun tuo on eka auto ni ei vielä oikee niksejä tiiä... 
raketilla taivaaseen!!
-
keltanokka
- 'Diplomat'