kadett vikoo

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
timppa
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja timppa »

vika lyötynyt polttoainepumppu temppuili jäi jumiin aina välillä.

<font size=-1>[ This Message was edited by: timppa on 2002-02-20 10:42 ]</font>
Manta-Maniac
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Manta-Maniac »

Tsekkaa laturin sekä koneen maadoitukset. mikäli huonot, kandee vaihtaa paremmiksi.
Mulla oli sellainen ongelma mantassa, että lähti yleensä pitemmän seisonta-ajan jälkeen käyntiin, mutta saattoi sammua yhtäkkiä ajossa, tai kun olin ajon jälkeen pitänyt hekten konetta pois päältä, se ei enää yhtäkkiä lähtenytkään.
Ainakin auttoivat minulla. Varmuudeksi asensin kuitenkin ampeerimittarin autoon, jotta näkee, miten ne virrat siellä kulkevat. Volttimittari mantassa olikin jo vakiona.
Piatro
OCF Member 2019

Viesti Kirjoittaja Piatro »

Tutki bensiinin saanti,tiedän tapauksen missä yksi bensiinilinjan kiinnike oli tehtaaalla liian tiukka ja se salpasi välillä bensan saannin. Vika ilmeni ihme sammumisina lähinnä maantieajossa,mutta nurkissa toimi normaalisti .Opel huolto lopulta vian löysi testereiden kytkemisen jälkeen ja maantiellä mittarit kertoi bensan tulon loppuneen.
jpisteh
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja jpisteh »

On 2002-02-01 22:37, timppa wrote:
onko kellään ollut semmosta ongelmaa kun mulla on 1,6 I kadett ja se hyytyy ihan totallisesti aina välillä (sammuu kerralla). vika ei sytytyksessä, se on käyty jo läpi perinpohjasesti. vika on päällä vaihtelevan ajan jonka jälkeen voi mennä viikko kaksikin ilman mitään mutta taas hyytyy. hyvät neuvot ois tosi tarpeen...
Kadett 1.6 I = ???

Ilmeisesti kyseessä on Kadett-E 1.6i C16NZ moottorilla?

Siinä ongelmina ovat olleet virranjakajan sisällä oleva AD-muunnin/sytytyspääteaste, induktiokäämi sekä niiden välinen johdotus.

j.h
Katana
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Katana »

Onko vika jo löytynyt? :lol:
Calibra 2.0i 16v -91
Vastaa Viestiin