Jos ei tänään saa tuohon sopivia renkaita niin pitää huomenna ajaltaa joensuun motonettiin ostamaan sieltä se o-rengas "valikoima"
c18nz ruiskun suuttimesta
c18nz ruiskun suuttimesta
Ei kukaan sattus tietämään minkä kokoset o-renkaat tohon tulee? jos jollain ois vaikka irrallaan tuommonen suutin niin vois mitata ne renkaat. Kävin äsken varaosaliikkeessä suuttimen kanssa jossa ei noita renkaita ollu paikallaan niin ei löytyny ainakaan wurthin laatikosta sopivia :/ Ylärenkaan halkasialtaan ois yks rengas käyny mut oli liian paksua se rengas eikä mahtunu suutin painumaan paikalleen.. Niin ja tuleeko se alempi rengas siihen suuttimeen kiinni vai työnnetäänkö se sinne kuopanpohjalle joka on itse ruiskussa? Käsittääkseni suuttimeen ei tule kuin kaksi o-rengasta, mutta alfamerin oppaassa oli merkitty alas 2 rengasta ja kuvassa vielä näky se ylin rengaskin. Äsken vielä katkesi ne suuttimeen tulevan liittimen molemmat klipsut prkl.. pitää jollai nippusiteellä vetää se sit vaikka kiinni.
Jos ei tänään saa tuohon sopivia renkaita niin pitää huomenna ajaltaa joensuun motonettiin ostamaan sieltä se o-rengas "valikoima"
ja rukoilla että ne on ees bensan kestäviä
Vectra B CD vm97 x20xev
Todennäköisesti samat kuin C16NZ, mutta vetoakaan en kovasti löisi...
Alppilan Autohuolto tulee ensimmäiseksi mieleen...
http://www.alppilanautohuolto.fi/
Kannattaa välttää perus O-renkaat, ellei halua ongelmia heti miten...
j.h
Google ja hakusanat
- ASNU
- asnu, spareparts
- jne
taitaa parhaiten varaosat löytyä suuttimiin
Alppilan Autohuolto tulee ensimmäiseksi mieleen...
http://www.alppilanautohuolto.fi/
Kannattaa välttää perus O-renkaat, ellei halua ongelmia heti miten...
j.h
Google ja hakusanat
- ASNU
- asnu, spareparts
- jne
taitaa parhaiten varaosat löytyä suuttimiin
tässä kuvassahan ei ole kuin 2 o-rengasta(upper ja lower) ja tuossa minun kuvassa 3(tuo punainen minun piirtämä nuoli)ipa kirjoitti:
kyllä... tietääkseni se on samanlainen kun c16nz.
Vectra B CD vm97 x20xev
Re: c18nz ruiskun suuttimesta
Oliko jollain näiden o-renkaiden kokoja tiedossa?
Corsa jätti tien päälle ilmeisesti juuri tästä syystä eli 1-pisteruiskun suuttimen o-rengas vuotaa ja bensaa pisaroi kaasuläpälle. Mulla oli joku Motonetin lajitelma, mutta siitä ei löytynyt sopivaa kokoa.
Corsa jätti tien päälle ilmeisesti juuri tästä syystä eli 1-pisteruiskun suuttimen o-rengas vuotaa ja bensaa pisaroi kaasuläpälle. Mulla oli joku Motonetin lajitelma, mutta siitä ei löytynyt sopivaa kokoa.
Corsa B 1,2 8v