lastu??

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
astra 2.2
'Agila'

Viesti Kirjoittaja astra 2.2 »

Mun auto on astra 2.2 vm.-02 ja aattelin et mitenkähän siihen sais enemmän "potkua"?? auttaako pelkän "lastun" vaihtaminen ja millanen se kannattais oikein olla?? jos jollain on tietoa/kokemuksia niin oisin tiedoista kiitollinen :smile: ja sit sellanen asia et kestääkö kone sit tollasta virittämistä vai sanooko parin vuoden päästä et *poks* kun tarkotus ois ajella tolla autolla vielä monta vuotta.
Iso_G
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Iso_G »

Ota haulla... löytyy jos jonkilaista viritys neuvoo.... :roll:
biuku
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja biuku »

ota veitti kätehen ja viillä koivusta lasku ja nakkaa konepellin alle,näin mulle neuvvottiin mantan virittämisessä,niin kai se sitten käy sama astraaliinkin
Miksu.
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Miksu. »

Rimpauta vaikka Sutiille jos löytyis jotain valmiita viripaketteja. Kyllä tohon koneeseen luulis palikkaa löytyvän. Melkein jos lastuhommiin turvautuu niin kannattas teettää boksiin uusi ohjelma esim. Karalalla Jyväskylässä ja samalla näkis onko apua. Itse en noin tuoretta menopeliä enempää alkas ruuvailee kun nää vakiot eli kunnon putkisto,ilmanotto kuntoon ja uusi ohjelma boksiin.
jmoilanen
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja jmoilanen »

Jos haluat parasta lastuviritystä.
Tuolta löytyy
http://www.turbotec.com
Vastaa Viestiin