Miten sen huohottimen saa jäätymättömäksi?
Omega v6 -94, huohotinko jäässä --> öljyt vent.kopasta ul
Omega v6 -94, huohotinko jäässä --> öljyt vent.kopasta ul
Minkäslainen huohotin v6 omegassa vm.-94 on? Onko siellä, niinkuin vanhassa neloskoneessa, sitä teräsvillaa kopan sisällä?
Pitämällä huohotinletkut puhtaana eli oon useamman kerran vuodessa joko purkanu sen huohotintsydeemin siitä imusarjan päältä ja pessy tai
nykyään oon imurilla imassu töhnät letkuista suoraan, purkamatta.....en tiedä lähteekö tehokkaasti mut.....
nykyään oon imurilla imassu töhnät letkuista suoraan, purkamatta.....en tiedä lähteekö tehokkaasti mut.....
-Mv6 -95 farkku
-XX Honda Blackbird
-GXS-R 1000-
-SL125 Honda -77-
-XX Honda Blackbird
-GXS-R 1000-
-SL125 Honda -77-
Nonii!
Otin koko "kaasutinkopan" ylös (imusarjan päällä), että sain huohotinkotelon irti kokonaisuudessaan omaan käteen. Voi kyynel, että oli sontaa ja liejua täynnä. Talliin kun ajoin ja sain sen irti lattialle, niin sieltä tuli kivat pienet lätäköt putkien päistä. Paineilmalla tuli räkää ja murusia. Liuotinpesu läpi putkien tuotti melkoisen määrän sontaa. Tupot päihin ja tunniksi jätin liukkarit sisään. Paineilmahuuhtelun jälkeen ilma kulki mainiosti kolmesta putkesta. Toisesta pienestä putkesta ei ilma suostunut kulkemaan, liekö joku läppä tai sitten megasonta?!
Se "kaasutinkopan" sisus oli myös täynnä sitä ällölällyliejua.
Otin koko "kaasutinkopan" ylös (imusarjan päällä), että sain huohotinkotelon irti kokonaisuudessaan omaan käteen. Voi kyynel, että oli sontaa ja liejua täynnä. Talliin kun ajoin ja sain sen irti lattialle, niin sieltä tuli kivat pienet lätäköt putkien päistä. Paineilmalla tuli räkää ja murusia. Liuotinpesu läpi putkien tuotti melkoisen määrän sontaa. Tupot päihin ja tunniksi jätin liukkarit sisään. Paineilmahuuhtelun jälkeen ilma kulki mainiosti kolmesta putkesta. Toisesta pienestä putkesta ei ilma suostunut kulkemaan, liekö joku läppä tai sitten megasonta?!
Se "kaasutinkopan" sisus oli myös täynnä sitä ällölällyliejua.