FK Angel Eyesien parkkipolttimot?
Millaisilla polttimoilla noita parkkirinkuloita valaistaan? En viitsisi purkaa ennenku oon hankkinu uudet tilalle. Pystyykö ne korvaamaan ledeillä? Ajattelin näitä esim. motonetin lasikanta ledejä, jos menis ihan PLUG & PLAY asennuksena?

Ainaki itsellä B-Vectran FK Angel Eyes umpiossa on pieni lasikantainen polttimo, W2x4.6d. Olen korvannut ne ledeillä, meni kahteen umpioon kaikkiaan 16 kpl. Ostin xenonled.comista ja menivät Plug & Play asennuksena, umpiot vain piti irroittaa että sai ne asennettua.
Kyllä ne rinkulat näkyy paremmin niillä omilla lasikantapolttimoilla. Nuo ledit näkyy päivällä aika heikosti ja näkyy rinkulassa kirkkaampana pisteenä. Pimeällä näkyvät ihan hyvin ja pistemäisyys katoaa, väri saisi vaan olla valkoisempi, noissa ledeissä se on violettiin vivahtava. Tässä http://i149.photobucket.com/albums/s42/ ... 250002.jpg kuvaan umpiosta. Kannattaa kuitenki muistaa että ledin elinikä lyhenee kuumuudessa.
-
_astraman_
- 'Kadett'

Moi.
Vähä ehkä offtopikkii mutta miten nuo pyöreät rinkulat olis paras kytkeä päälle? kun tilasin nuo valot ja
muuten valojen liittimet on kiinni mutta noita pyöreistä rinkuloista lähtee 2 kummastakin rinkulasta eli mihin ne pitäs liittää ? ajovaloihin ? "varastaa ajovaloista suora virta kumaankin ? siis että ku ajovalot lähtee päälle niin lähtis neki ? vai miten ne saa tollai erikseen palamaan ? laittaako parkeille ?
Kiitos. sori tyhmyys.
Vähä ehkä offtopikkii mutta miten nuo pyöreät rinkulat olis paras kytkeä päälle? kun tilasin nuo valot ja
muuten valojen liittimet on kiinni mutta noita pyöreistä rinkuloista lähtee 2 kummastakin rinkulasta eli mihin ne pitäs liittää ? ajovaloihin ? "varastaa ajovaloista suora virta kumaankin ? siis että ku ajovalot lähtee päälle niin lähtis neki ? vai miten ne saa tollai erikseen palamaan ? laittaako parkeille ?
Kiitos. sori tyhmyys.
hä?
Omissani tuli ainakin piuhasarja mukana jolla virta akulta eli toinen niistä piuhoista menee siihen johtosarjaan ja toinen menee alkuperäisiin parkkeja ohjaavaan piuhaan. EI tarvinnut mitään rosvota vaan meni ihan mukana tulleilla liittimillä alkuperäisiin. Toiselle puolelle jäi yksi ylimääräinen piuha, koska johtosarja ohjaa molempia umpioita. Sait varmaan sen asennusohjeen mukana jos tilasit FK:n umpiot.

-
_astraman_
- 'Kadett'

ei tullu asennus ohjeita eikä mitää..no käyn penkomassa uudelleen pakkauksen... mutta tarkistin tuon lampun kummiski eli sieltä tulee joka lampulle omat liittimensä jokaiseen paikkaan eli ne on saatu kii ja valot toimii mutta nuo ympyrä valot ei toimi ?... Mutta sitte kolmesta kohtaa lähtee 1 punainen ja 1 musta piuha eli 6 johtoa yhteensä mihin en älyä paikkaa ? eli 6 piuhaa per puoli ...ajo valot toimii pitkät toimii vilkut ja parkit mutta ei ne pyöreet...
meni hetki nuo asennella mutta eikö se tästä iloksi muutu...
meni hetki nuo asennella mutta eikö se tästä iloksi muutu...
hä?
Re: Pun/musta
Laita sulake sen hyppyjohdon väliin niin et polta mitään...Veerantti kirjoitti:Kokeilepa laittaa punaiseen + ja mustaan -. Jos vaikka jotain tapahtuisi??
Ensin vaikka johdolla akusta. Valaisin lienee aika lähellä niin ei pitkiä piuhoja tarvii
Astra G
Ex: Kadett E 1.8i GT, Kadett E 1.3 LS, Corolla 1,3, BMW E46 316i, Vectra B 2.0 CD Sport, Omega B MV6, Astra F 1.6 8V GLS, Astra F 1,6 16V GL
Ex: Kadett E 1.8i GT, Kadett E 1.3 LS, Corolla 1,3, BMW E46 316i, Vectra B 2.0 CD Sport, Omega B MV6, Astra F 1.6 8V GLS, Astra F 1,6 16V GL
Noniin tuossa on tuo asennuskuva millainen tuli mukana noissa mun anneleissa...

Eli niissä tuli mukana tuollainen erillinen johtosarja, jolla otetaan virta parkeille suoraan akusta. Ne kyllä sai toimimaan ilmankin tuota kyseistä johtosarjaa ihan vain liittämällä liittimet samoihin missä vanhatkin umpiot oli kiinni.

Eli niissä tuli mukana tuollainen erillinen johtosarja, jolla otetaan virta parkeille suoraan akusta. Ne kyllä sai toimimaan ilmankin tuota kyseistä johtosarjaa ihan vain liittämällä liittimet samoihin missä vanhatkin umpiot oli kiinni.

-
Riisikippo
- Minut on bannattu!
ota huomioon että anneleita tekee moni firma, tänään tuli muijalle juuri tuollaiset missä on 6kpl johtoja (3pun + 3must) ja valoissa on lisäksi lediparkit (2kpl) sekä vielä hehkuparkki, ja tietenkin ne annelit.. katkasin sen johdon mikä menee sille hehkuparkille, ja laitoin siihen jako liittimen, siihen sitten tökin ne anneleiden johdot, nyt pelaa.. eli parkkeja on yhdessä valossa yhteensä 2kpl annelit, 2kpl ledi pistevaloa + 1hehku..Keino kirjoitti:Noniin tuossa on tuo asennuskuva millainen tuli mukana noissa mun anneleissa...
(Kuva)
ja nuo on Sonarin tekemät valot.
On on toki muidenkin valmistajien anneleita markkinoilla. Kysyjä ei kuitenkaan missään vaiheessa maininnut omiensa valmistajaa ja kun topicissa on alunperin ollut puhetta nimenomaan FK:n anneleista niin siltä pohjalta olen ainakin itse vastaillut. Mutta joo tuo asennuskuva siis FK:n umpioihin.Riisikippo kirjoitti:ota huomioon että anneleita tekee moni firma, tänään tuli muijalle juuri tuollaiset missä on 6kpl johtoja (3pun + 3must) ja valoissa on lisäksi lediparkit (2kpl) sekä vielä hehkuparkki, ja tietenkin ne annelit.. katkasin sen johdon mikä menee sille hehkuparkille, ja laitoin siihen jako liittimen, siihen sitten tökin ne anneleiden johdot, nyt pelaa.. eli parkkeja on yhdessä valossa yhteensä 2kpl annelit, 2kpl ledi pistevaloa + 1hehku..Keino kirjoitti:Noniin tuossa on tuo asennuskuva millainen tuli mukana noissa mun anneleissa...
(Kuva)
ja nuo on Sonarin tekemät valot.

-
_astraman_
- 'Kadett'

jees!
tota...(karkas mopo käsistä...kaljan kanssa) eli kummiski valot toimii nyt niinkuin pitääkin!
mulla per valo on 2 ympyrää jotka pelkästään palaa parkeilla ja sitte palaa kun on myös ajovalot päällä. emmä osaa selittää
menipäs vaikeeski...no jokatapaukses sainpas toimimaan...Kiitos.
1.6. jurvassa...sori toi offtopic ?
mulla per valo on 2 ympyrää jotka pelkästään palaa parkeilla ja sitte palaa kun on myös ajovalot päällä. emmä osaa selittää
1.6. jurvassa...sori toi offtopic ?
hä?