joo elikkä vein -86 kadetin konttorille. Läpi meni ja mitään vikaa ei löytänyt, kehu pohjankin olevan kuin uusi (tottakai kun on hyvin pidettyja huollettu). No eipä siinä mitään. Kun ei se ukko muuta vikaa löytänyt niin laitto huomautuksen siitä että akun plussa napaa ei ole millään peitetty että menee liian lähelle konepeltiä -> oikosulun vaara.
Autoa on käytetty ennenkin samassa paikassa katastuksessa ja eivät kyllä koskaan oo kyseisestä asiasta sanoneet mitään. Että liekö katsastusmiestä sapettanu sen verran kun ei vikoja löytänyt että piti edes yks huomautus saada aikaiseksi
noh joo. tämä nyt oli vain tällainen kommentti mutta huvittavaa sinänsä
^^todennäköisesti ootte aina katsastellu , näissä kun tuo runkonumero oon vänkärin penkin vieressä.. monissa muissa runkonumero löytyy pellin alta ja kyllä ne sillon pellin avaa... tosin voi ne joskus kurkkia opelinki pellin alle.. (ainaki virkaintoisimmat ) ja jos ne ei sinne pellin alle sais mennä niin saattais aika näppäriä tekniikoita alkaa löytymään monestaki vehkeestä..
Mä en taas muista et ois ikinä jätetty avaamatta katsastuksessa, kyllä joka kerta katsoo miltä moottoritila näyttää yleisesti ottaen ja kokeilee et akku on kunnolla kiinni, joskus jopa säätäny valojakin mut noita katsastusmiehiä on joka lähtöön.
kyllä ne mulla on aina konepellin avanneet. vuos sitte huomautti raidetangon haitarikumeista et kyllähä ne on huomattavasti helpompi tarkistaa kun konepellin avaa
^mä olen katsastanut lappeenrannassa ja joensuussa ja kertaakaan ei ole konepeltiä avattu. d-kadetti, e-kadetti ja nyt astra, onko näissäkin tyyppikilpi vänkärin jalkatilassa. Ei tule itselle mieleen missä kilpi on ollut, mutta sen muistan että maalikauppoja varten olen kilpeä lukenut konepellin alta.
ihme lusmuiluja tekevät vissiin kun eivät edes katso pellinalle.
kyllä mää ainakin jos oisin inska ni kattosin ihan huvikseni vaikka aina sinne. vois sanoa jos paskanen konehuone että vie konepesuun ettei pala paskas.