Repsikan puoleinen peilinlasi on halki.
Onkos kukaan palotellut peilejä. Miten siinä lasissa on kiinni säätövivut ja lämmitys elementti, pystyykö niitä irrottamaan ja liimaamaan uuteen lasiin?
Lasiliikkeestä kun saisi halvalla peililasia.
A-vectran sähköpeilinlasi halki
- 2slow4motion
- 'Diplomat'

- Viesti:
Ja ihme jos ei ole itsestäänkin jo irronnut 
Itse jouduin 2vuotta sitten calibrasta liimaamaan kuskinpuolen peilin uusiksi.
Oli lähtenyt lämmityselementti taustasta ja itse lasi lämmityselementistä irti.
Mitään kovin paksua liimaa ei kannata käyttää,meinaan heikkenee lämmitysteho jos kovin paljon tavaraa lämmityselementin ja lasin välissä.
Elikkä siis siinä peilissä on muovinen pohjalevy,johon elementti ja lasi on liimattu.
Keskellä pohjan taustaa on pallonivel,jolla kiinni säätömoottorihässäkässä ja lisäksi 2 muovista kierretankoa,joissa päissä pallonivelet,joilla sitten peilin asennon säätö tapahtuu.
Hankala selittää miten tuo on toteutettu.
Itse jouduin 2vuotta sitten calibrasta liimaamaan kuskinpuolen peilin uusiksi.
Oli lähtenyt lämmityselementti taustasta ja itse lasi lämmityselementistä irti.
Mitään kovin paksua liimaa ei kannata käyttää,meinaan heikkenee lämmitysteho jos kovin paljon tavaraa lämmityselementin ja lasin välissä.
Elikkä siis siinä peilissä on muovinen pohjalevy,johon elementti ja lasi on liimattu.
Keskellä pohjan taustaa on pallonivel,jolla kiinni säätömoottorihässäkässä ja lisäksi 2 muovista kierretankoa,joissa päissä pallonivelet,joilla sitten peilin asennon säätö tapahtuu.
Hankala selittää miten tuo on toteutettu.
Itse liimasin kontaktiliimalla,mutta on alkanut liimaus rakoilemaan.
Pitää tuossa kevväämmällä ottaa irti ja kehittää jotain muuta.
Mitään hirveän paksua liimaa ei väliin viitsi tunkea,kun sitten menee kaikki lämmitysteho sen liiman lämmittämiseen
Jotain joustavaa kuitenkin olisi syytä olla liiman...
Pitää tuossa kevväämmällä ottaa irti ja kehittää jotain muuta.
Mitään hirveän paksua liimaa ei väliin viitsi tunkea,kun sitten menee kaikki lämmitysteho sen liiman lämmittämiseen
Jotain joustavaa kuitenkin olisi syytä olla liiman...