AstraG luistonesto ratkaisu?
No missäs noi ohjeet ton tekoon oli netissä, viitikkö laittaa tänne näytille. Pitänee viedä toi 2.2 astra laitettavaks, jos joskus jää vaikka lumeen kii.. 
Ai niin piti siitä vaihdelaatikosta kysyä sen verran vielä.. Mulla toi Bertonen 2.2 ja siinäkin pakkasella alkaa tahmaamaan toi laatikko, ei meinaa aluks saada vaihteita päälle. On niin saatanan jäykkää. Ja pakkasta ollu mulla vasta ton kanssa pahimmillaan 5 astetta.. eli voisko olla sama vika kun sulla. Ajettu on 22 tkm, ikää -00. Just ostin , pitänee alkaa soitella sitten tolle edelliselle omistajalle...
<font size=-1>[ This Message was edited by: Ceeray on 2003-03-25 16:54 ]</font>
Ai niin piti siitä vaihdelaatikosta kysyä sen verran vielä.. Mulla toi Bertonen 2.2 ja siinäkin pakkasella alkaa tahmaamaan toi laatikko, ei meinaa aluks saada vaihteita päälle. On niin saatanan jäykkää. Ja pakkasta ollu mulla vasta ton kanssa pahimmillaan 5 astetta.. eli voisko olla sama vika kun sulla. Ajettu on 22 tkm, ikää -00. Just ostin , pitänee alkaa soitella sitten tolle edelliselle omistajalle...
<font size=-1>[ This Message was edited by: Ceeray on 2003-03-25 16:54 ]</font>
-
Espoon Jore
- 'Senator'

Ohjeethan löytyy sivulta: http://www.migrosser.de.vu/
sieltä kohtaan TC-Schalter sivun voi kääntää englannuksi tällä:
http://babelfish.altavista.com/tr
Homma tehtiin Metro-Auto Viikissä (Helsinki)
Itse kytkimen asennus ei ole iso homma,mutta johdon tuominen konehuoneesta kojelautaan on isotöisin vaihe....itse en moista hommaa viitsi edes yrittää näillä hermoilla. TC-kytkin on ohjeen mukaiseen paikkaan sijoitettuna. Paperit on jätetty Metro Autoon joten jos jollakin on mielenkiintoa /halua teettää homma siellä niin ei tarvitse varata kuin aika sinne. Niin ja se homman hintahan oli 288 euroa.
Siitä en ota kantaa oliko se paljon vai vähän .....mutta hinta/hauskuus suhde on mielestäni ihan hyvä ja homma tuli kerralla kuntoon.
F23CR vaihteistoon on tullut parannus osia heinäkuussa 2002 .Joten merkkihuollosta voi kysellä vaihdetaanko osia takuuseen. Itsellänihän vaihdettiin koko vaihteisto siitä syystä kun halusivat sen Saksaan tutkittavaksi. Vaihteisto muuten avattiin täällä Suomessa Metro Auto Viikissä eikä siellä mitään hajoamiseen tai kulumiseen liittyvää näkynyt. Ensi apuna auttaa vaihteisto öljyjen vaihtaminen notkeampiin.
sieltä kohtaan TC-Schalter sivun voi kääntää englannuksi tällä:
http://babelfish.altavista.com/tr
Homma tehtiin Metro-Auto Viikissä (Helsinki)
Itse kytkimen asennus ei ole iso homma,mutta johdon tuominen konehuoneesta kojelautaan on isotöisin vaihe....itse en moista hommaa viitsi edes yrittää näillä hermoilla. TC-kytkin on ohjeen mukaiseen paikkaan sijoitettuna. Paperit on jätetty Metro Autoon joten jos jollakin on mielenkiintoa /halua teettää homma siellä niin ei tarvitse varata kuin aika sinne. Niin ja se homman hintahan oli 288 euroa.
Siitä en ota kantaa oliko se paljon vai vähän .....mutta hinta/hauskuus suhde on mielestäni ihan hyvä ja homma tuli kerralla kuntoon.
F23CR vaihteistoon on tullut parannus osia heinäkuussa 2002 .Joten merkkihuollosta voi kysellä vaihdetaanko osia takuuseen. Itsellänihän vaihdettiin koko vaihteisto siitä syystä kun halusivat sen Saksaan tutkittavaksi. Vaihteisto muuten avattiin täällä Suomessa Metro Auto Viikissä eikä siellä mitään hajoamiseen tai kulumiseen liittyvää näkynyt. Ensi apuna auttaa vaihteisto öljyjen vaihtaminen notkeampiin.
Muuten toi maadotus 1.8 16v tulee nastaan 27.
1,8/16V (kommt auf Steuergerät an !, etv dort Pin27 !)
http://www.migrosser.de.vu/
näin käsitin
<font size=-1>[ This Message was edited by: ROKKA on 2003-03-28 21:10 ]</font>
1,8/16V (kommt auf Steuergerät an !, etv dort Pin27 !)
http://www.migrosser.de.vu/
näin käsitin
<font size=-1>[ This Message was edited by: ROKKA on 2003-03-28 21:10 ]</font>
-
Espoon Jore
- 'Senator'

-
Espoon Jore
- 'Senator'

Voi scheisse - minulla on juuri 2.2 keväältä 2002, ja nyt toki takuuaikakin jo ummessa. Ja olen manannut sitä kuinka se pakkasilla juuri vaihtaa erittäin huonosti ykköselle. Onneksi noita kolmosen ongelmia ei ole ollut. Ajattelin vain että "no, se on Opel" ja kärsin. Pyysin kyllä ensimmäisenä Suomen talvena vaihtamaan vaihteistoöljyt juuri tuon takia, mutta en tajunnut että se voisi olla oikeasti joku vika.Espoon Jore kirjoitti:F23CR vaihteistoon on tullut parannus osia heinäkuussa 2002 .Joten merkkihuollosta voi kysellä vaihdetaanko osia takuuseen. Itsellänihän vaihdettiin koko vaihteisto siitä syystä kun halusivat sen Saksaan tutkittavaksi.
No tuo nyt on ollut toistaiseksi ihan vain epämukavuus, ja suhteellisen nopeasti ohimenevää kun liikkeelle pääsee.
Eli onko ALKUPERÄINEN KYTKIN Hetkellesisesti sulkeutuva on/off/on ( kun painaa pohjaan niin on maissa eikä lukkiudu maihin vaan palautuu normaalisti ja vasta kun sammuttaa virrat niin palaa taas esp/tcs päälle---> eli meneekö releen kautta????? ) vaiko kokonaan maadoittava on/off eli periaatteessa pitää olla maissa kokoajan...
JEH rautalanka vääntöö
JEH rautalanka vääntöö