Uudet iskarit madallusjousten kaveriksi. (Omega-B)
Uudet iskarit madallusjousten kaveriksi. (Omega-B)
Suositelkaapas jotain hyviä iskareita jotka olisi vakioita jäykemmät eikä älyttömän kalliit. Bilstein sprintit olis varmaan hyvät mutta hinta on aika suolanen. Jousina on FK:t n. 40mm madaltavat. Vai ostanko suosiolla koko alustasarjan?
Koneilla olen itse ajanut Steinmetzin jousien kanssa ja ei voi muuta kun olla tyytyväinen, saksasta saa uudet halvalla
esim.
http://www.leidinger-tuning.de/index.ht ... er1791.htm
esim.
http://www.leidinger-tuning.de/index.ht ... er1791.htm
Molemmissa punaisissa ja keltaisissa on etuiskareissa säätö yläpäässä, takaiskarit on käytettävä irti säädön ajaksi oli sitten punainen tai keltainenjariz kirjoitti:Ei ole kyllä ihan älyttömän hintaisia. Eikös noissa Konin keltaisissa ole se säätö siinä yläpäässä? Tilasitko ite tuolta?
Mulla on punaiset takana ja keltaiset edessä
En itse ostanut tuolta vaan ebaystä takaset ja etuset uutena tältä foorumilta
ja ainakin Steinmetzin jouset pudottaa enemmän kuin sen 30-35mm
Yksi vaihtoehto olis KYB. Ja malli AGX. Ne on säädettävät ja säätö hoituu nuppia kääntämällä iskarinpäästä ilman, että tarvii ottaa mitään irti... Iso etu mun mielestä.
Sen kautta meinaan ostaa ittelle noi.
(Kuulema F-ryhmässä jotkut käyttää noita, et ei ne ihan peruskamaa ole, kait.)
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Tehdäänkö noita edes omegaan? En ainakaan löytänyt.Timonen kirjoitti:Yksi vaihtoehto olis KYB. Ja malli AGX. Ne on säädettävät ja säätö hoituu nuppia kääntämällä iskarinpäästä ilman, että tarvii ottaa mitään irti... Iso etu mun mielestä.Sen kautta meinaan ostaa ittelle noi.
-
P. Lanttola
- 'Diplomat'

- Viesti:
LUMI kirjoitti:Molemmissa punaisissa ja keltaisissa on etuiskareissa säätö yläpäässä, takaiskarit on käytettävä irti säädön ajaksi oli sitten punainen tai keltainenjariz kirjoitti:Ei ole kyllä ihan älyttömän hintaisia. Eikös noissa Konin keltaisissa ole se säätö siinä yläpäässä? Tilasitko ite tuolta?
Mulla on punaiset takana ja keltaiset edessä
En itse ostanut tuolta vaan ebaystä takaset ja etuset uutena tältä foorumilta
ja ainakin Steinmetzin jouset pudottaa enemmän kuin sen 30-35mm
Jaa mulla on vaan molemmat etu ja takaiskarit käytettävä (ala tai) yläpäästä irti ku niitä säätää, kyseessä siis keltaset konit. Edellisessä autossa oli punaset eikä niissä ollu säätöä ollenkaan. Kai niitäki sitten on erilaisia.