Vectran käppäri
Löysää ensin käsijarrukahvast vaijerii(reilusti), sit kiristä kenkien säätö kireimmälle(ryi välillä käsijarruvaijeria että kengät asettuu kunnolla paikoilleen) ettei levy pyöri ja löysää n. 3 pykälää että levy vapautuu ja ettei käsijarru ala jumittaa ajossa, ja toista toiselle puolelle. Sitten vielä kiristät käsijarrukahvast vaijeria et kahva nousis n. 6-8 pykälää.
Vaikka näin.....ainakin minä teen.
Eikun säätämään.
EDIT: "Sitten vielä kiristät käsijarrukahvast vaijeria et kahva nousis n. 6-8 pykälää."
Korkeintaan 6 pykälää, muutenhan se kahva nousee kattoon asti
Vaikka näin.....ainakin minä teen.
Eikun säätämään.
EDIT: "Sitten vielä kiristät käsijarrukahvast vaijeria et kahva nousis n. 6-8 pykälää."
Korkeintaan 6 pykälää, muutenhan se kahva nousee kattoon asti
525 d -00 aut.
Kävin B-Veculla katsastuksessa ja vas puolen kässäri ei pitänyt yhtään. otin renkaan pois ja kiristin sitä, mutta ei se rulla pyörint kuin kerran pari. Kokeilin jarrutella jäällä ja betonin päällä, pitää. jotenkin vaan tuntuu, että katsastuksessa ei toimi. Onko se säätörulla yläpuolella tossa jarrulevn sisällä? Ja pitäiskö sitä vaijeria ensin löysätä kahvasta ilmeisesti?
kannattaa samalla renkaan irrottamisen vaivalla käyttää levy/rumpu irti ja herkistellä vivusto (yksinkertainen mutta monesti ruosteessa joka jumittaa) ennen säätöä niin ei tartte montaa kertaa availla.. itse yritin oikaista tässä hommassa ja sai sitte avata uudelleen..

tuhmasta päästä nauttii koko ruumis