Niinhän siinä kävi että autokuume iski vaikka keväästä ei ole vielä tietoakaan
Hankinnan alla Vectra GTS 3.2
Hankinnan alla Vectra GTS 3.2
Moi kaikille!!
aikeissa ois vaihtaa nykyinen ranskalainen otsikon mukaiseen vectraan mutta ensin ois kiva kuulla kommentteja kyseisestä autosta esim. mihin pitäis kiinnittää huomiota kun menee ostelemaan tuollaista autoa? budjetti ois 20-25te eli ihan uuteen ei oo mahdollisuuksia. Nettiautossa ois pari tuohon hintahaarukkaan myytävänä mutta ajettu jo yli 100tkm, eihän tuo kilometrimäärä varmaan kuitenkaan paljoo oo kun koneessa kuiteski kokoa ihan reilusti. Miten on jakopäänhihnan vaihtoväli? entäpä ruostesuojaus? kertokaahan hyvät ystävät kommentteja ja neuvokaa niin ei tule ostettua "sikaa säkissä" 
Re: Hankinnan alla Vectra GTS 3.2
Tässä on -04 GTS kohtuukilsoilla.Ite en välttämättä uskaltais niitä ensimmäisiä alkusarjan C-Vectroja ostella...Jakexi kirjoitti:Moi kaikille!!
Niinhän siinä kävi että autokuume iski vaikka keväästä ei ole vielä tietoakaanaikeissa ois vaihtaa nykyinen ranskalainen otsikon mukaiseen vectraan mutta ensin ois kiva kuulla kommentteja kyseisestä autosta esim. mihin pitäis kiinnittää huomiota kun menee ostelemaan tuollaista autoa? budjetti ois 20-25te eli ihan uuteen ei oo mahdollisuuksia. Nettiautossa ois pari tuohon hintahaarukkaan myytävänä mutta ajettu jo yli 100tkm, eihän tuo kilometrimäärä varmaan kuitenkaan paljoo oo kun koneessa kuiteski kokoa ihan reilusti. Miten on jakopäänhihnan vaihtoväli? entäpä ruostesuojaus? kertokaahan hyvät ystävät kommentteja ja neuvokaa niin ei tule ostettua "sikaa säkissä"
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1139670
Omega A & B...Peugeot 407 Coupe', 206, Peugeot Boxer , C2 VTS, C5 SX 2.0i Break, BX, Xantia, 309, Bombardier Quest 500...Knaus Eifelland...etc...jne...
Koeajolla kannattaa kuunnella ettei alustasta kuulu ylimääräisiä ääniä, monessa nykyautossa voi olla puslat ehtoopuolella vasta satatuhatta ajetuissa.
Jakopäänhihnan vaihtoväli on 120tkm, huoltoväli 30tkm/2 vuotta, ja ruosteesta löytyy aika kattavasti tuolta kun valitsee merkin ja mallin (tosin toisella kotimaisella): Vi Bilagare
Ei siis pitäisi olla kovin hanakka ruostumaan.
Jakopäänhihnan vaihtoväli on 120tkm, huoltoväli 30tkm/2 vuotta, ja ruosteesta löytyy aika kattavasti tuolta kun valitsee merkin ja mallin (tosin toisella kotimaisella): Vi Bilagare
Ei siis pitäisi olla kovin hanakka ruostumaan.
Tässä http://www.turunautohalli.fi/ Turussa näitä on muutama ale 25t€ , kunto erinomainen olen käynyt itse katsomassa ja ajettu about 50tkm ja saat 6kk takuuta jos ostat vm 2004-2005 Mutta jos kaipat uutta esitelly autoa ,mustavärisenä metaaliväri ,hintaan 28000€ niin Turun VV-autosta löytyy sellainen komeus, älä katso netti hintalappua (36t€) kaupassa on jo 28t€ aivan uutta vastaava ei narmun narmua paitsi takana käsinostimet. Miksei ostaisit samanlaista paitsi Turbo 2.0l moottorilla, samatehoinen mutta vakuutukset ovat halvempia? Sellainen löytyy samalta ,Autohallin pihalta. Ja nuo kaikki autot löytyy tästä www.turunvaihtoautot.net Onnea 
Vectra C 1.8 -04
nimezis kirjoitti:Tässä http://www.turunautohalli.fi/ Turussa näitä on muutama ale 25t€ , kunto erinomainen olen käynyt itse katsomassa ja ajettu about 50tkm ja saat 6kk takuuta jos ostat vm 2004-2005 Mutta jos kaipat uutta esitelly autoa ,mustavärisenä metaaliväri ,hintaan 28000€ niin Turun VV-autosta löytyy sellainen komeus, älä katso netti hintalappua (36t€) kaupassa on jo 28t€ aivan uutta vastaava ei narmun narmua paitsi takana käsinostimet. Miksei ostaisit samanlaista paitsi Turbo 2.0l moottorilla, samatehoinen mutta vakuutukset ovat halvempia? Sellainen löytyy samalta ,Autohallin pihalta. Ja nuo kaikki autot löytyy tästä www.turunvaihtoautot.net Onnea
Kuulostat ihan automyyjältä, onko varma ettet saa tästä provikkaa
en o myyjä ,enkä edes leivissä, pistä haku päälle ja katso mun kirjoittama viestiä niin ymmärät että olen pettynyt ostaja. Ja nuo mainonnasta kulostavat tiedot sen takia että itseleni haaveilen sellaista GTS-autoa niinpa kävin katsomassa kotikaupungilta mutta kun itsellä rahaa ei ole niin miksei vitussa kertoisin kaverille löytöpaikasta? Kai sitävarten se foorumi on tässä. 
Vectra C 1.8 -04
Noissa C-Vectoissa on sellainen mielenkiintoinen pointti hinnossa, että 1,8:a ei kannata ostaa, joten ne ovat halpoja. 2.2-litraiset ovat myös halpoja, mutta 2.0T:t ovat kovissa pyyntihinnoissa ja käytännössä saman hintaisia kuin nuo 3.2-litraisetkin. Eli turbosta joutuu maksamaan ylimääräistä, vaikka uutena se on selkeämmin lähempänä 2.2:n hintaa kuin V6:n. 2.2:ssa on hinta pudonnut eniten ja 2.0turbossa on hinta laskenut vähiten. Suhteessa siis.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
-
astra coupe 2.2
- 'Admiral'

Tervehdys!
Itselläni on 33th ajettu GTS VECTRA - ei pahaa sanottavaa. Ainoa vika mitä autossa on ollut, on se, että vakionopeuden säädin ei pysynyt päällä. Viiksen vaihto meni takuuseen. Suosittelen manuaalivaihteista koska automaatti tekee autosta huomattavati laiskemmman oloisen (joka minua ainakin häiritsi, makuasia tietenkin).
Itselläni on 33th ajettu GTS VECTRA - ei pahaa sanottavaa. Ainoa vika mitä autossa on ollut, on se, että vakionopeuden säädin ei pysynyt päällä. Viiksen vaihto meni takuuseen. Suosittelen manuaalivaihteista koska automaatti tekee autosta huomattavati laiskemmman oloisen (joka minua ainakin häiritsi, makuasia tietenkin).
Kiitoksia vastauksista
olen löytänyt netistä jo muutaman ihan siistin ja vähänajetun GTS 3.2:n (2003-2004 ja 50tkm-80tkm) jotka ois mahdollisia mun budjetille. Manuaali ois parempi mutta automaatinkin voin laittaa jos vuosimalli ja kilometrit + yleisilme ois kohdallaan. Tuollaiseen autoon on kai pakko hommata myös uudet "möreämmät" takapöntöt esim. REMUS kun luin että auto on "liian hiljainen"
Turbo-mallit nyt hieman sekoitti kuvioita kun ovat samoissa hinnoissa ja tehoakin niissä ihan riittävästi ja varmaan myös vakuutusmaksut on pienemmät verrattuna 3.2:n...Kiitos MakeTku tuosta nettiosoitteesta, sieltähän löyty 2kpl 3.2 ja 1kpl turboa, tuo toinen 3.2 tuntuu ihan hyvältä vaihtoehdolta (2003/50tkm) ois vähän ajettu ja manuaali, joku vaan kirjoitteli että noita alkupään 3.2:a ei kannattais ostaa mutta oiskohan noin koska onhan sama 3.2:n moottori ollut jo omegan keulalla vai onko?? kaverilla on omega -02 ja siinä 3.2 mylly, tietäiskö joku onko tuo sama moottori joka on nyt GTS:n keulalla? jos on niin varmaan opelin insinöörit on korjannu siitä suurimman osan "vioista"...nyt tarttee siirtyä hakukoneille katteleen autoja..voi prkl tätä autokuumetta 
-
Black Diamond
- 'Diplomat'

Tämä olisi muutaman tonnin välillä ollut tarjolla. Istuskelin ja ihmettelin tilannetta, mutta jäi kuitenkin jostain syystä kauppaan. Passatti loppupeleissä kiinnosti enemmän, joten tilasin sen. Vectrakin varmaan olisi ollut hyvä peli...
Vectra
Vectra
crystal kirjoitti:Tämä olisi muutaman tonnin välillä ollut tarjolla. Istuskelin ja ihmettelin tilannetta, mutta jäi kuitenkin jostain syystä kauppaan. Passatti loppupeleissä kiinnosti enemmän, joten tilasin sen. Vectrakin varmaan olisi ollut hyvä peli...
Vectra
Siisti Passat
Sellainen tuli jotenkin mieleen että kannattaa myös katsella miten renkaat on kuluneet, kulmaongelmiahan joissakin C malleissa oli ja selviää silläkin aavistus onko alustassa jotain välyksiä jos renkaat on kulunut epätasaisesti. Mut onnea valinnalle, kuullostaa hyvälle ja hiljaiselle ja on tosi hyvä vielä ajaakkin. 
A:sta ja C:stä väännettyjä kulkimia. Ja yks G ja 8V