Mikä on 18E moottorin sytytysennakko?
Kaipailisin sellaista tietoa joka on esim. autodatassa eli ennakot eri kierroksilla ja alipaine ennakot.
Tässä kyseisessä 18E moottorissa on hihnapyörässä vain yksi merkki onko se ykk vai tyhjäkäyntiennakon merkki?
18E sytytysennakko
Re: 18E sytytysennakko
Taitaa olla ykk:n merkki. Ainakin oon itse sen mukaan säätäny jaon kohdilleen.janne75 kirjoitti:Tässä kyseisessä 18E moottorissa on hihnapyörässä vain yksi merkki onko se ykk vai tyhjäkäyntiennakon merkki?
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Perusennakko on 10 astetta (siis alipaineletku irti) ja ajoitusmerkit kohddakkain.Timonen kirjoitti:Taitaa olla ykk:n merkki. Ainakin oon itse sen mukaan säätäny jaon kohdilleen.janne75 kirjoitti:Tässä kyseisessä 18E moottorissa on hihnapyörässä vain yksi merkki onko se ykk vai tyhjäkäyntiennakon merkki?
Keskipakoennakko
0-2 / 1000
4-16 / 2000
15-21 / 4000
Alipaine-ennakko
11-17 ast
ennakko alkaa alipaineella 110 mbar ja loppuu (tai max) 260 mbar.
j.h
95E kestää myös nuo ennakot, vaikka ohje onkin 3 astetta pienempi perusennakko.
Ei ole,se on sytkän ajotusmerkki. Tosin ei se paljoa heitä ykk:sta..sen verran lähellä,että hyvin voi toimiakin..Timonen kirjoitti:Taitaa olla ykk:n merkki. Ainakin oon itse sen mukaan säätäny jaon kohdilleen.janne75 kirjoitti:Tässä kyseisessä 18E moottorissa on hihnapyörässä vain yksi merkki onko se ykk vai tyhjäkäyntiennakon merkki?
t:Ville
"Älä tuhlaa rahojasi, vaan
rällää ja ryyppää ne"
"Älä tuhlaa rahojasi, vaan
rällää ja ryyppää ne"